Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuosta tulikin mieleeni, että tietääkö joku sopiiko esim. juuri tuo DID työkalu myös muille reikäpäisille niittilukoille, kuten RK:lle vai onko niissä eroja? Tuos RK:n niitattavassa lukossa on halkaisijaltaan 3 mm reikä tapin kärjessä ja tapin ulkohalkaisija on 5,2 mm. Reiän syvyyttä en tiedä.Lauantaina ostin Allrightista DID:n ketjun katkaisu ja niittaustyökalun. En tiedä sopiiko muille ketjuille, omassa mopossa did ketjut joissa on reikä ketjulukon tappien päässä.
Hintaa oli 79 egee.
Useimmat niittastyökalut on tarkoitettu D.I.D -ketjujen nitittaukseen. Esim. Reginan ketjut vaatii huomattavasti järeämmät työkalut.Jees. Viimekesänä ostelin muistaakseni stormilta sen halvan niittaussarjan. Kestihän se yhden niittauksen. Särki meni eikä siihen edes paljoa voimaa tarvittu. Jos nyt siis aikoo ostaa nuita niittausvehkeitä niin investoikaa kerralla niihin parempiin, vaikka kavereiden kanssa kimpassa. Itse olen naputellu vasaralla ja pistepuikolla, joku vaikka vielä lekaa pitämään vastapuolelle niin on todella helppo homma.
Jaa tuolla Louisin kapineella voi katkaistakin? Hinta ei ole kyllä järin paha.Louisin työkalulla (10003170) on onnistunut katkaisu/niittaus hyvin.
Helpompi kantaa mukana reissussa kuin lekat ja meistit...![]()
Oks sulla varaketjutkin aina ajossa mukana?Louisin työkalulla (10003170) on onnistunut katkaisu/niittaus hyvin.
Helpompi kantaa mukana reissussa kuin lekat ja meistit...![]()
Oks sulla varaketjutkin aina ajossa mukana?Mulla ei koskaan ole ollut tarvetta tien päällä alkaa ketjuja vaihteleen.![]()
Nojoo. Mun mielestä onnistuu mainiosti vasaralla ja piikillä, kun on rälläköinyt vanhat vitjat poikki.
Tiedän missä asut...vai oikein ketjut![]()
![]()
Selitäppäs kansalle tämä lausunto kun tuo ed. viesti on kuitenkin jo 14 v. ikäinen ? No kohtahan se menee rippikouluun...^Jos mainostaa haluaa niin kannattaa olla yhteydessä tänne: http://www.moottoripyora.org/motorg/mainosmyynti
Saattaa muuten olla aika lyhytikäsiä mainoksia nuo sun spämmiviestit.
Siitä välistä (ehkä) poistettiin se osoitettu viesti..... Tämä siis vain EHKÄ.Selitäppäs kansalle tämä lausunto kun tuo ed. viesti on kuitenkin jo 14 v. ikäinen ? No kohtahan se menee rippikouluun...
Selitäppäs kansalle tämä lausunto kun tuo ed. viesti on kuitenkin jo 14 v. ikäinen ? No kohtahan se menee rippikouluun...
Selitäppäs kansalle tämä lausunto kun tuo ed. viesti on kuitenkin jo 14 v. ikäinen ? No kohtahan se menee rippikouluun...