• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mitä haluat shoppiin lisää?

MITÄ HALUAT SHOPPIIN LISÄÄ? - äänestämällä vaikutat

• 1.   Kypärät

Ääniä: 0 0,0%
  • 2.   Ketjut & rattaat

• 3.   Tehoputket yms.

• 4.   Laukut, reput yms.

• 5.   Öljyt yms. nesteet

• 6.   Ajoasut, hanskat yms.

• 7.   Työkalut yms.

• 8.   Kirjallisuutta, lehtiä yms.

• 9.   PC-kamaa, CD:t ja DVD:t, musaa, videoita yms.

• 10. Muuta, mitä?

• Ääniä yhteensä
    0
Tukkurimme ovat lupailleet myös ajoasuja.

Ne mitä Tokimotosta löytyy, on nytkin saatavilla, mutta heidän tuote-CD on lainattu jonnekin ja sitä odotellaan. Manuaalisesti ei vaan enää jaksa kaikkea lisäillä shoppiin.

t. Letku Spagetti

joko löytyy niitä hienoja rekisterikilven peittovälineitä
tounge.gif
olihan aika härmä laite

Ne mitä Tokimotosta löytyy, on nytkin saatavilla,
Jos muitakin Tokimoton tuotteita olis mahdollista saada shoppiin niin meikää kiinnostaisi noi Maguran kytki/jarru heebelit... Saattaa kyllä mennä vähä liian nippeliksi tälläiseen shoppiin. Mut jos noista sais vaikka jonkun kivan alennuksen .org "salasanalla"?

smile_org.gif

Ne mitä Tokimotosta löytyy, on nytkin saatavilla,
Jos muitakin Tokimoton tuotteita olis mahdollista saada shoppiin niin meikää kiinnostaisi noi Maguran kytki/jarru heebelit... Saattaa kyllä mennä vähä liian nippeliksi tälläiseen shoppiin. Mut jos noista sais vaikka jonkun kivan alennuksen .org "salasanalla"?

smile_org.gif
smile_org.gif
Siis melkeinpä kaikki tuotteet, joita Tokimotosta löytyy, saa shopin kautta tilattua mukavilla alennuksilla. Tuotenumero mukaan kyselyyn, niin homma hoituu.

t. Spagetti

Olisko mahdollista saada pakoputkistoja ja vaimentimia Shopin kautta?

Siis saahan ilmeisesti Tokimoton esitteestä löytyviä Wileyco:ja, mutta niistä ei löydy ZZR 1100:seen sopivia...

Olisko mahdollista saada pakoputkistoja ja vaimentimia Shopin kautta?

Siis saahan ilmeisesti Tokimoton esitteestä löytyviä Wileyco:ja, mutta niistä ei löydy ZZR 1100:seen sopivia...
Ehdottomasti tulee saamaan. Nyt vain on ollut valtava aikapula kun järjestelmää kehitellään ja uusia tukkureita ei ole ehditty metsästää hetkeen.
eek.gif

Crossi/Enduro tavara myös kiinnostas... Saappaat nyt ensimmäisenä ja sit vaikka suojia ymsyms...
sport05.gif

Työkaluosastoa voisi ehkä laajentaa kaasarien synkkamittareihin + muihin mittoihin. Myös mikrometriruuvit/mauserit vois olla kova sana. Niin, tietysti tuli mieleen, koska juuri nyt itse näitä haeskelen.

Virinnyt sellainen ajatus että miten oisi ORG-kalenteri?
Meillä kun on kuvauksellisia pyöriä ja jäseniä. Itse ainakin hommaisin itselleni moottoripyörä aiheisen kalenterin ja varsinkin jos se ORG:n kalenteri
062802jumpie_prv.gif

Meillä kun on kuvauksellisia pyöriä ja jäseniä. Itse ainakin hommaisin itselleni moottoripyörä aiheisen kalenterin ja varsinkin jos se ORG:n kalenteri
062802jumpie_prv.gif
Tuo on ollut minunkin mielessäni jo pitkään. Se vain vaatisi toteutuksen.. Jysärissäkö?? Olisi toteuttamiskelpoinen idea kyllä.
smile_org.gif

062802jumpie_prv.gif
Ei hassumpi idea. Eikä vaikea toteuttaakkaan. Mamma teetti koiriemme kuvista kalenterit eikä ne muistaakseni maksaneetkaan hirveitä...

Luotettava Alkometri olisi kanssa hyvä

Minä ainakin olen laskenut liian monta kertaa tunteja ja tuskaillut että hyvä alkometri olisi hyvä investointi
062802moto_prv.gif

062802jumpie_prv.gif
Tuo on ollut minunkin mielessäni jo pitkään. Se vain vaatisi toteutuksen.. Jysärissäkö?? Olisi toteuttamiskelpoinen idea kyllä.
smile_org.gif
Jysäristä tulee otettua ainakin mallikelpoisia tai kelvottomia kuvia. Siellä on varmaankin paras kokoelma pyöriä paikalla.

Kirjallisuuteen meni täppä, kun tällä hetkellä on hakusessa Suitsaan korjausopas "for dummies"
biggrin.gif

Mutta ite olen tilaillut videoita, sun muuta sälää netistä ja mielelläänhän ne täältä tilailisi. Ja tietty alkometri ja loppujen lopuksi nuo kaikki muutkin tavarat...
biggrin.gif

Edittiä: Varmaankin tarpeen mukaan kaikkea mikä on hintansa väärti ja hyväksi porukalla todettu tulisi osteltua.

kyselen oisko mahdollista saada orgin kautta tilattua ns.moottorispoileria sv:hen???oli tuossa linkki tcpaerodynamicsin sivuille ja heti rupes tekeen mieli
tounge.gif

Kirjallisuuteen meni täppä, kun tällä hetkellä on hakusessa Suitsaan korjausopas "for dummies"
biggrin.gif

Mutta ite olen tilaillut videoita, sun muuta sälää netistä ja mielelläänhän ne täältä tilailisi. Ja tietty alkometri ja loppujen lopuksi nuo kaikki muutkin tavarat...
biggrin.gif

Edittiä: Varmaankin tarpeen mukaan kaikkea mikä on hintansa väärti ja hyväksi porukalla todettu tulisi osteltua.
Tuo kommentti pitää aika hyvin sisällään kaiken shopin kehittämiseen liittyvän.

Siellä pitäisi olla kaikkea tarvittavaa edullisesti saatavilla.

Spagu

Back