• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.ORG! 2015 Pääkaupunkiseudun letka-ajeluiden makkaranpaisto Su 20.9. klo 16

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Kausi 2015 on hienosti jatkanut letka-ajeluiden perinnettä. Osallistujamäärät ovat pysyneet kohtuullisella tasolla. Makkarat tarjoaa .ORG! Ja sitä on runsaasti joten toivotaan innokasta osanottoa.
Mahdolliset letkat paikanpäälle erillisessä kutsussa.
- Tikkariletka
- Hesan Hitaat
- TouRinki
- PK
- Mahdolliset muut letkat (Turku, Tampere??)
Toivottavasti saadaan letkaveturit kaikkiin!
Paikkana toimii perinteinen Porkkalanniemi.
Tässä vielä mallisuoritus vuodelta 2010
(Ja jos kovasti sateiselta näyttää niin siirretään viikolla eteenpäin.
Sääpäivitys sunnuntaina 20.9. aamupäivällä)

Viimeksi muokattu:
Betula veturoi Hesanhitaat ja Bolt Tikkarin. Laitetaan starttipaikat ja muu info lähempänä.

Mielellään sitä tulis kun vaan kerran on päässy ORG maggaroille. 20.9. AP. selvinnee mikä on tilanne ja jos Turun suunnalta ennätää ensin kotio ja sieltä paikalle letkassa tai ilman. :wanna:

Ma olen tulossa.mutta en tiia kumpii letka meneen.tourinki tai pk letka.
Bussit menee tikkariletkaan... muut japanialaiset hitaisiin. Geelipenkilliset germaanian-itävallan tuulilasimallit tourinkiin. Apriliat tarkkikseen (jos yhtään ehjää löytyy tässä vaiheessa kautta?) :ohmy:
- Countdown kick-off :)-

Re: .ORG! 2015 Pääkaupunkiseudun letka-ajeluiden makkaranpaisto Su 20.9. klo 16

Betula veturoi Hesanhitaat ja Bolt Tikkarin. Laitetaan starttipaikat ja muu info lähempänä.
Jos käy/kelpaa, niin Pitkiss tikkarin peräsimessä.

HEP HEP HEP !!:jippikaijee:

Mä tuun kans. Täytyy haistella mikä letka vai tarvitaanko taas firestarteria :WAZAAP: ?? Alustavasti voisin lähteä tulentekijäksi, jos letkojen aloituspaikat kovinkin kaukana... :thumbup:

Ei muuta kuin kaikki mukaan:orgmp:
Mä laitan Hesan Hitaat letkakutsun makkaralle jossain vaiheessa, kun saan reitin ja lähtöpaikan hahmotettua itselle.

Bussit menee tikkariletkaan... muut japanialaiset hitaisiin. Geelipenkilliset germaanian-itävallan tuulilasimallit tourinkiin. Apriliat tarkkikseen (jos yhtään ehjää löytyy tässä vaiheessa kautta?) :ohmy:
- Countdown kick-off :)-

Tottakai on ehjiä, miksei olis. Takarengas (no etunen kans) tosin ei oo ehjä, tuli keskeltä raita jo esiin ku käytii ajelees. Uudet onneks oottaa jo auton takakontissa vaihtoa alle joten ei oo sitäkää onkelmaa sitte.

Ja juu, tulossa ollaan, mopolla, kohan ei oo märkää/sada ja lämpötilatki ois kympin paremmalla puolella.

Siis mikä näiden eri nimisten letkojen ero on? Ti olin hitaassa ja kivaa oli.

Tikkari rajoitusten mukaan.
Hitaat rajoitus+20
Tourinki vähän niinkuin hitaat, mutta yleensä pitempi ja viikonloppuisin
PK kovempi vauhti

Re: .ORG! 2015 Pääkaupunkiseudun letka-ajeluiden makkaranpaisto Su 20.9. klo 16

Tää ois viikon päästä 🙂

Back