• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.ORG! moottoripyöräonnettomuuksien EA-teoriakoulutus ke 26.6.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ravintola Lämpö (www.ravintolalampo.fi) valmistaa meille herkullisen Motobuffetin, jottei nälkä yllätä ja ei tarvitse kiirehtiä turhaan töiden jälkeen vaan voi astua valmiiseen pöytään samanmielisessä seurassa 🙂 Hyvän kelin sattuessa Ravintola Lämmössä on iso terassi jossa on mukava syödä.

Motobuffet on tarjolla klo 17 alkaen:

Vihersalaattia
Leipää, tuorejuustolevitettä
Aurajuusto-broileria, maustettu riisi
Kesäkurpitsa-tomaatti lasagne

Hintaan 11,50

Buffet on tarjolla koko koulutuksen ajan, jotta mattimyöhäsetkin saa ruokaa 🙂

Lisäksi tarjolla ravintolan normaalit myyntituotteet, pullaa, kahvia jne 🙂

Helpottaaksemme meille paikan tarjonneen ravintolan keittiön työtä pyytäisin ilmoittamaan syöntiaikeista tähän ketjuun, ei siis tarkoita sitovia varauksia mutta suuntaa antavasti sais laskettua ruokailijat. Minä ja GuessWho ollaan listalla ekana kello 17.00 :grin:

Nyt pikkuhiljaa terottamaan lyijykyniä ja ettiin penaalia jotta on muistiinpanovälineet valmiina 🙂

Viimeksi muokattu:
ja sikstoiseks melkeen kymppi lähteny pois joten on varaa mässätä...

No ilmankos en meinannu tunnistaa miestä futakentän reunalla... :grin:

- Anu/GW, jälki-ilmoittaudun peruutuspaikkajonoon, joku jää kuitenkin pois - "satavarmasti" :smoking:
Ja saatanpa syödäkin samalla.

- Anu/GW, jälki-ilmoittaudun peruutuspaikkajonoon, joku jää kuitenkin pois - "satavarmasti" :smoking:
Ja saatanpa syödäkin samalla.

Pistän sut listalle. Saavu paikalle vaan, sen kummempii kyselemäti 🙂 RiderOnTheStorm myös. Mä uskon kanssa siihen että joku jättää tulematta & ilmottamatta, niin se menee aina....

Lisää meikäläinen ruokailijoiden joukkoon. Jos kaikki sattuu tulemaan paikalle niin ompahan ainakin maha täynnä. Mukavampi ajella yhden miehen letkassa kotiin.

Täähän on jo ens viikolla, juhannuksen jälkeen maistuu varmaan hyvä ruoka jota ei edes itse tartte tehdä 🙂

Mä oon kovin pieniruokainen, mut kai sitä vähän vois buffetista käydä syömässä 🙂

Back