• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Rengasliikkeitä netistä toimituskuluineen ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tentai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sulla kävi tuuri  
biggrin.gif
Ai jaa, no eipä suuremmin haittaa...
tounge.gif

Ihmettelin vähän itsekin, kun luulin lukeneeni sivuilta, että painon mukaan tulisi lähetyskulut ja siksi katsoinkin laskun lisäksi pankin sivuilta paljonko korttia oli veloitettu, mutta sama summa sieltä löytyi.

Annettu DPD:n seurantakoodi ei pelittänyt, mutta 5 pv:ssä nuo kuitenkin kotiin tuotiin.

mynetmotosta tilasin ja tasan viikon päästä oli supersorsaa ovella. 180 leveää sai 138eur hintaan +rahti mikä oli kyllä minusta aika edukasta. Yhden ainoan prätkänrenkaan oon eläessäni suomesta ostanu. Jos on kolminumeroinen hintaero yhdellä renkaalla niin mun puolesta suomenmyynti voidaan vaikka lopettaa kokonaan. Pitäisköhän tehdä kansalaisaloite

Sunnuntai 15.pvä tilaus sisään mynetmotoon ja tänään 20.pvä postipoika kiikutti 190/55/17 Metzelerin m5 interactin kotiovelle, hintaa tuli 164.80e kaikkineen!
smile_org.gif

Satasella takagummia jammuun Mynetmotosta, kotiovelle. Taisi 5 arkipäivää ottaa. Ei ongelmia, kuten ei koskaan
thumbs-up.gif

mynetmotoon ollut tähän asti tyytyväinen,mutta kohta 2viikkoa sitten tilasin gummit eikä ole näkynyt. kuriiri firman seurantakoodin mukaan paketti pääsi matkansa puoleen väliin ja sitten puketti lähti takaisin sinne mistä oli tullutkin. kuriiri firmaan soitto ja siellä nuoren kuuloinen neiti kertoi että lähettäjä vaati paketin takaisin itselleen! siitähän seurasi se että laittelin sähköistäpostia mynetmotoon eikä sieltä ole vielä yksinkertaiseen viestiin vastattu, eikä vastattu puhelimeenkaan kun soittaa koitin. tekis mieli jo kohta  
062802moto_prv.gif
kele...

mynetmotoon ollut tähän asti tyytyväinen,mutta kohta 2viikkoa sitten tilasin gummit eikä ole näkynyt. kuriiri firman seurantakoodin mukaan paketti pääsi matkansa puoleen väliin ja sitten puketti lähti takaisin sinne mistä oli tullutkin. kuriiri firmaan soitto ja siellä nuoren kuuloinen neiti kertoi että lähettäjä vaati paketin takaisin itselleen! siitähän seurasi se että laittelin sähköistäpostia mynetmotoon eikä sieltä ole vielä yksinkertaiseen viestiin vastattu, eikä vastattu puhelimeenkaan kun soittaa koitin. tekis mieli jo kohta  
062802moto_prv.gif
kele...
Itsellä olis vähän samat fiilikset, kun olivat lähettäneet vahingossa väärän renkaan. Maileihin vastasit nopeesti, mutta ei mitenkään selvästi osanneet kertoa miten toi palautus ja vaihto oikeaan renkaaseen tapahtuu. Pisin maili mitä lähettivät sisälsi jopa 2 lyhyttä lausetta
biggrin.gif
Eräs päivä sitte DPD:ltä soittivat kertoivat, että mulla olis joku paketti lähdössä johonkin
biggrin.gif
. DPD haki renkaan ja viikon päästä tuli sitte oikea rengas tilalle
062802jumpie_prv.gif

Vähän sivuutan topicia, mutta allrightin hemmopäivillä kävin eilen vaihdattamassa renkaat, ottivat pyörän heti työn alle ja maksoi 249€ kun vaihtoivat sekä etusen että takasen ja tasapainottivat luonnollisesti. Continental Contiforce 180/55/17 taakse ja 120/70/17 eteen.

En sen koommin ole etsinyt tietoa ko. kumeista, mutta tuohon hintaan mielestäni ok tässä vuorokauden ajokokemuksella.
smile_org.gif

Yhden ainoan prätkänrenkaan oon eläessäni suomesta ostanu. Jos on kolminumeroinen hintaero yhdellä renkaalla niin mun puolesta suomenmyynti voidaan vaikka lopettaa kokonaan. Pitäisköhän tehdä kansalaisaloite
Iso on hintaero jos yhdessä renkaassa ainakin satanen.
Minä kun ostin ihan tavallisesta suomalaisesta rengasliikkestä uudet PR3:t niin ei olleet kuin muutaman kympin halvemmat kuin esim tuolla mynetmotossa.
Toki kyseiseen hintaan renkaat sai alle vaihdettuna ja tasapainotettuna. Itse sai keskittyä kahvin juontiin.
En siis usko, että suomesta saisi saman renkaan yli satasen halvemmalla kuin jostain nettikaupasta.
tounge.gif

Yhden ainoan prätkänrenkaan oon eläessäni suomesta ostanu. Jos on kolminumeroinen hintaero yhdellä renkaalla niin mun puolesta suomenmyynti voidaan vaikka lopettaa kokonaan. Pitäisköhän tehdä kansalaisaloite
Iso on hintaero jos yhdessä renkaassa ainakin satanen.
Minä kun ostin ihan tavallisesta suomalaisesta rengasliikkestä uudet PR3:t niin ei olleet kuin muutaman kympin halvemmat kuin esim tuolla mynetmotossa.
Toki kyseiseen hintaan renkaat sai alle vaihdettuna ja tasapainotettuna. Itse sai keskittyä kahvin juontiin.
En siis usko, että suomesta saisi saman renkaan yli satasen halvemmalla kuin jostain nettikaupasta.  
tounge.gif
esmes orgin shopissa sama gummi 247.. Elämä on ihmeellistä. Bisnes vielä ihmeellisempää
biggrin.gif

edit: eli en siis minäkään usko että suomesta sais yli satasen halvemmalla
tounge.gif

Esimerkiksi Metzeler Racetek K3 Interact -etunen Duellilla 219 € ja Mynetmotolla 112,68 € ja Rodamotolla 117,82 €. Toimituskulut toki päälle, isompaa läjää ostaessa tulee silti satasen ero.

Tilasin Dunlopin Sportsmartit (120/70 + 190/55 ) MyNetmotosta hintaan 275 € kotiovelle, tasan viikon kesti toimitus. Täältä vastaava paketti vajaan satkun enemmän.

Vaikka kuinka haluaisin rahat Suomalaisille kauppialle jättää, niin hintaero oli kuitenkin tässä tapauksessa huomattava.

oisko rengaskimppaan intoa? tarvis edukkaat pilot road 2 miseliinit löytää zx12r kawaan alle. koko on 190/55 17" taakse mukavahko ja eteen se tavallinen 120/70 17". saattais tulla postikulut hieman halvemmiksi jos muutama tai kaksi edes olisi niitä jakamassa. helpoiten pks-alueelta.

Esim. MyNetmotosta tilatessa postikulut 1-3 rengasta on samat, mutta esim. 4 rengasta on tuplahinta postikuluille. Jos taasen vaikka 3 tilaa yhteensä 6 rengasta niin postikuluissa säästää 9 € per tilaaja. Siitä voi sitten laskea että kannattaako tilata yhdessä vai erikseen...

Kimppatilaus hyödyttää joten kuten jos tilailee Rodamotosta ja tarvitsee itse vain renkaan tai kaksi. Rodalla toimituskuluille on flat rate 35 ekee 9999 renkaaseen asti. Jotkut ovat kertoneet, että senkin voisi tinkiä pois jos on isompi tilaus, mulle eivät ole koskaan vastanneet. Tilasin Mynetmotosta justiin 9 renkaan läjän, kulut oli 75 ekee eli reilu 8 ekee per kumi. En tiedä, miten kulut menee suuremman läjän kohdalla. Samoihin kuluihin per kumi olisi tullut 3 rengasta, kulut on silloin yhteensä 25 ekee. Voipi olla, että rengaskimpat on mun kohdalla nyt nähty.

Tilasin Dunlopin Sportsmartit (120/70 + 190/55 ) MyNetmotosta hintaan 275 € kotiovelle, tasan viikon kesti toimitus. Täältä vastaava paketti vajaan satkun enemmän.

Vaikka kuinka haluaisin rahat Suomalaisille kauppialle jättää, niin hintaero oli kuitenkin tässä tapauksessa huomattava.
Noo itse just vastaavat renkaat tuli suomesta 345e, josta pois dunlopin talven 50e tarjous eli 295e. sisälsi vanteellevaihdon.

oisko rengaskimppaan intoa? tarvis edukkaat pilot road 2 miseliinit löytää zx12r kawaan alle. koko on 190/55 17" taakse mukavahko ja eteen se tavallinen 120/70 17". saattais tulla postikulut hieman halvemmiksi jos muutama tai kaksi edes olisi niitä jakamassa. helpoiten pks-alueelta.
Täällä kiinnostaa, jos joku oikeasti halpa mesta löytyy. Samat koot 9R:ään

Noo itse just vastaavat renkaat tuli suomesta 345e, josta pois dunlopin talven 50e tarjous eli 295e. sisälsi vanteellevaihdon.
Kappas vaan, eipä moinen tarjous ole itsellä silmään osunut. Noh sitten säästin 20 kun on mahdollista pyöräyttää vanteelle itse.

Mistäs tilasit ?

Tilasin Mynetmotosta renkaita(24.5.), mutta en saanut mitään seurantakoodia? Pitääkö sellainen pyytää sähköpostilla vai kuinka? Omalla sivulla näkyy vain shipped ja tracking no.-kohta on tyhjä.

Tilaus: 120/70 ja 180/55 Metukan M5:t ja diablo supercorsa sp 180/55 yhteensä 393,06€  
062802jumpie_prv.gif

Tilasin Mynetmotosta renkaita(24.5.), mutta en saanut mitään seurantakoodia? Pitääkö sellainen pyytää sähköpostilla vai kuinka? Omalla sivulla näkyy vain shipped ja tracking no.-kohta on tyhjä.
Itelle se seurantakoodi päivittyi sivuille vasta vähän myöhemmin. Ihmettelin samaa itsekin alkuun.

Back