Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletko kysynyt POP:lta että palauttavat Liikennepoiston ajalta maksut, kun 1.1.2017 ehtoihin on ilmestynyt kohtaan 4.1 seuraavanlainen teksti:
Kun kyseessä on moottoripyörän, mopon tai moottorikelkan vuodenaikahinnoiteltu vakuutus, joka on alkanut 1.1.2017 tai sen jälkeen, ei vakuutuksesta anneta liikennekäytöstäpoiston ajalta maksunpalautusta.
Oletko kysynyt POP:lta että palauttavat Liikennepoiston ajalta maksut, kun 1.1.2017 ehtoihin on ilmestynyt kohtaan 4.1 seuraavanlainen teksti:
Kun kyseessä on moottoripyörän, mopon tai moottorikelkan vuodenaikahinnoiteltu vakuutus, joka on alkanut 1.1.2017 tai sen jälkeen, ei vakuutuksesta anneta liikennekäytöstäpoiston ajalta maksunpalautusta.

Olen kysynyt if, Lähitapiola, Pohjantähti ja aattelin vielä kysyä tuosta markkinoille ilmestyneestä norjalaisesta Protectorista.
Parin vuoden välein oon näin tehnyt.
Katkasemalla saa aina rahat pois...toki siinä katkee kaskokin sitten ja hinta ratkasee. POP:lla on osa kyllä ihan törkeän halpoja!Miten tuo suhtautuu siihen, että kun ajoneuvo on poistettu tieliikennekäytöstä, niin liikennevakutuuksen voi irtisanoa.
Ei kai siinä kirjoiteta määräaikaista sopparia, joka on voimassa oli rätkää, vakuutusta tai sitten ei.

Pitääpä ite vielä kysyä kans. Alkuvuodesta kun kysyin niin sanoivat, että ei palauteta maksuja, mutta olisko muuttunut käytäntö. Vaikka ehdoissa sanotaan, etteivät palauta niin voihan se olla että nyt sitten kuitenkin palauttavat. Ennen vappua ei ole kuitenkaan leikattu polvi ajokunnossa niin ei ole kiireTäytyy tarkistaa. Ainakin chatissa kertoivat palauttavansa.
Edit:
Chat suljettu, mutta sivuilta löytyi alla oleva teksti ja ohje:

Mistä tuon Protectorvakuuden saa ostaa?
No huhhuhNyt oli POP vakuutuksessa hinta pompsahtanut. Katsoin pari viikkoa sitten kun otin pyörän takaisin liikennekäyttöön, näytti nettilaskuri vakuutukselle osakaskolla 230€
Tänään vertailin uudestaan noilla nettilaskureilla ja POP tarjosi samaa vakuutusta yli 400€ hintaan
samoilla bonuksilla.
Onneksi vakuutuskausi on alkanut viime syksynä ja jatkuu vielä tuolla vanhalla hinnalla, mutta pompsahtaakohan hinta syksyllä uuden vakuutuskauden alkaessa sitten tuonne uuden laskelman mukaiseen?
Taitaa sitten vaihtua yhtiö. IF tarjoaa vastaavan vakuutuksen nyt 303€
Käykääpäs muutkin tarkistamassa päivän hinta POP laskurissa.

Mie oon miettinyt noita isoja bonareita.
Se on ihan okei, että esim. POP tarjoo 83%, jolloin aika vähän jää perushinnasta maksettavaa.
Toisaalta lähtöhintaa ei voi ihan kauheesti korottaa, koska se karkoittaa sitten uudet asiakkaat, kun kaikilla ei ole maks. bonareita...
Joten luulen, että hinnoissa on vielä hajontaa ennen kuin oikea laskukaava voitolliselle hinnalle löytyy.
Saako noi muka muuttaa hintoja, kun vakuutuskausi muuttuu. Siis on jos toistaseksi voimassa oleva sopimus?

Reilu kk sitten kysyin pop-vakuutuksesta aspasta, ku tarjos R1 osakaskolla 460€/v,(liikenne 75%/kasko 70%) että pitääkö laskuri paikkansa.
Sieltä vastattiin, että kyllä se on tarkka, ja pitää paikkansa. Nyt kun piti ottaa vakuutusta, hinta oli noussu 1314€/v..!!
Mielestäni asiakaspalvelun olisi pitänyt mainita, että kk päästä tulee hinnan muutos, jolloin oisin ottanut vakuutuksen samantien. Kusestusta suoraan sanottuna.
Tuo viestiketju on tallessa, joten onko tuo 460 sitova, minkä he ovat vahvistaneet minulle.