Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sori, vastaus tulee vähän myöhään. Mp-Team Salonen/Turku liike jossa huolsin. Pyöränä -05 R6.Missä huolsit? Onko -06 r6?Kuulostaa kummalta. Itellä makso R6:sen 1000km huolto jo 160e. Onkohan mua mahdettu kusettaa..? Kohta joutaa pyörä jo 10000km huoltoon.Ollaanhan jo 4000km:ssa.![]()
Enpä oikein usko että menee vakuutusyhtiön 'tappioksi'. Kyllä nää aina jotenkin kuluttajan niskaan tulee, tavalla tai toisella...vakuutusyhtiön tappioksi meni. Tai niin mä luulen, rahoja en ole saanut vielä takaisin.
Ja taas JL-bike ja 20000 km huolto 315 euroa eli aikas prkleen paljon.Samassa firmassa FJR:n 10000 km huollolle jäi uusien renkaiden jälkeen hintaa 235e eli aikas paljon!Sama mopo ja sama huolto ryyditettynä Tomtomin sähköjen kytkennällä Jl-bikessä maksoi 160e.2007 FJR 1300A
Tonnin huolto
Yamaha center
162,43€
Toi on muuten väärää tietoa. Ei pidä merkkiliikkeessä teetättää huoltoja, että takuu säiliysi. Huollon tehteen henkilön pitää vaan osata asiansa, en tiedä kelpaako itse tehtynä.Kyllähän se syö miestä maksella noita alkupään huoltoja, mutta pakkohan se on viedä merkkiliikkeeseen, että takuut pysyy voimassa.
kelpaa myös itse tehtynä JOS ei ole selvää työvirhettä havaittavissa jos ongelmia pyörään huollon jälkeen tulee... raakana esimerkkinä vaikka öljyt tulee pihalle propun kautta huonon kiristyksen vuoksi ja pata leikkaa kiinniToi on muuten väärää tietoa. Ei pidä merkkiliikkeessä teetättää huoltoja, että takuu säiliysi. Huollon tehteen henkilön pitää vaan osata asiansa, en tiedä kelpaako itse tehtynä.Kyllähän se syö miestä maksella noita alkupään huoltoja, mutta pakkohan se on viedä merkkiliikkeeseen, että takuut pysyy voimassa.
Sitte asiaan, R6 -05 10.000 km 240 €, ihanan kallista.
Eikös tulppia vaihdettu? Niiden vaihtohan kuuluu ohjelman mukaan 20tkm huoltoon.MJL-Huolto Helsingin Malmilla.
Yamaha R1:sen 20tkm huolto:
- huoltotyö 3,5 tuntia, yhteensä 203 euroa
- Moto Cool jäähdytinneste+vaihto 21,36 euroa
- jarruneste+vaihto 8,34 euroa
- KN öljynsuodin 12,75 euroa(ale, rea)
- ohjausiskarin kiinnityspultti 0,50euroa
- pientarvikkeet 5,08 euroa
yhteensä 251,03 euroa, josta pyöristys tasalukuun. Tähän lisäksi oma öljy abaut 32 euroa.
Palvelu oli hyvää ja aikataulusta pidettiin hyvin kiinni. Suosittelen.
Ei vaihdettu ei. Itekkin mainitsin tulppien vaihdosta, mutta kuulemma kun pyörässä on platinatulpat, joilla vaihtovälit 40tkm. Platinatulpat tulleet jo kuulemma ´02 malliin ja siitä eteenpäin..Eikös tulppia vaihdettu? Niiden vaihtohan kuuluu ohjelman mukaan 20tkm huoltoon.MJL-Huolto Helsingin Malmilla.
yhteensä 251,03 euroa, josta pyöristys tasalukuun. Tähän lisäksi oma öljy abaut 32 euroa.
platinat -02 -03 muutamissa malleissa... tein juuri mopoon huollon jossa sellaiset oli ja kysyin omistajalta miten haluaa että tehdään. olin sitä mieltä että vaihtoon ja asiakas halusi samaa.Ei vaihdettu ei. Itekkin mainitsin tulppien vaihdosta, mutta kuulemma kun pyörässä on platinatulpat, joilla vaihtovälit 40tkm. Platinatulpat tulleet jo kuulemma ´02 malliin ja siitä eteenpäin..Eikös tulppia vaihdettu? Niiden vaihtohan kuuluu ohjelman mukaan 20tkm huoltoon.MJL-Huolto Helsingin Malmilla.
Onkohan Keijoa taas kusetettu?