Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä mahtaa saada lämpötila-anturi 96 vuotiseen aceen?
Moi. Mitä penkin alla olevassa keskimmäisessä kuminauhassa on uutena ollut kiinni? Jos 1. akku ja 3. työkalut...
Näinhän niissä lukee, tosi on.
Mutta tulipahan Thunderiin nyt laitettua Lazerin pönttö, äänimaailma pysyi siedettävänä ja ulkonäkö koheni ainaki omasta mielestäni.![]()

niin ja kun luin tätä keskustelua niin en saanut oikeen selvää siitä mikä öljy olisi parasta pyörään eli jos jokut viitsisi kertoa mitä kannattaa käyttää ettei vaihteet pauku yms. motul 5100?
, kohta uudet öljyt+suodatin, tulpat, sitten vaan ajoja oottelee Mahtaa olla alumiinipinnalla,tiedä sitten liekkö jotain vanhempaa varastoa, semmosena se ainakin minulle on myyty.Laitoitko teräs vai "hiilikuitu" luukilla? Itselläni oli valmiina hiilikuitu luukki, kyllä se paremmalta näyttää ja mukavan siedettävät äänet![]()

Eilen otin istuimet, "B" paneelit, tankin, ilmansuodattimen, sit tulee se iso kumi tiiviste, ja kova suoja koppa, jonka läpi puolilta menee johdot tulpille. Pitääkö siitä purkaa myös ne ylemmät etukatteet? Ei selvii käyttö oppaasta eikä sen kummemmin service manuaalista, noi "B" katteet on ne joissa lukee "super aero sport". Mikä multa on jääny tajuumatta. Oisin kans eilen käynyt tuntumaa ottaa mut alkoi jo ilta tulla ja liukkaat tiet. Mikä siis on neuvo? Ekaa kertaa kyseistä pyörää laitan, viime kesän lopulla vaihtu gsx-r600 tohon, siihen on tehty isohuolto, jonka jälkeen minä sillä ehdin ajaa n.5000km. Mutta kun ne tulpat, kyllähän minä ne haluun vaihtaa, kiitos neuvoista jo etukäteen. Pyörä -02 ace.Moro kaikille ja kiihkeää kevään odotusta.. Mistähän sais thunderaceen käypäsen takalaukun? Oon sitä koittanu metsästellä netistä mutta tuloksetta..
Siinä on luultavasti menny pytys soikeix. On ilmeisesti jonkin asteinen tyyppiominaisuus.
Pakko tulla viisaammilta kysymään kun ei itselle näin parin illan jälkeen oikeen valkene.
Ongelmana on kaverin 96 mallinen thunderace ja sen tiivisteet.
Kone syö öljyä ja pitää aukaista ainakin kannen osalta, mutta mitkä ihmeen tiivisteet siihen oikeen sopii?
Kun hakee ebayltä tiivisteitä ei muka ole myynnissä thunderace nimiseen, wikipedia sanoo että kone on kotoisin FZR1000 mallista.
Olisikos vinkkiä mitk tiivisteet sopii?
Ilmeisesti sitten sama tiivistesarja käy 96-03 ?
Vai olenko väärässä?
Tää on edullisin toistaiseksi.
http://www.ebay.com/itm/FULL-COMPLE...rcycle_Parts&hash=item3caab1e88f#ht_500wt_922