Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ex Hoodeessä oli Pirellin Angelit - ei valittamista, suhteellisen hyvin tuntui kestävänkin. Nykyisessä pyörässä on ollut vajaat 4tkm alla Metukan Z8 takana (juuri tuo sama koko) ja edessäkin n. 2tkm. Vaikuttaisi kulutuskestävyydeltään Pirelliä paremmalta, mutta tuntuu myös jotenkin pehmeämmältä rungoltaan tai liukkaammalta. Tai sitten Puimurissa vaan on enemmän vääntöä niillä alueilla millä mutkasta lähdetään. Vaikea sanoa. Z8:t ostin, koska niiden kestävyyttä ylistettiin. Toinen vaihtoehto mulla olisi ollut Michelin Pilot Road III, enkä poissulkenut Angeleitakaan. Pirellin Diabloista ei ole kokemuksia. Misukasta hyviä kokemuksia ex pyörissä Roadeista ja Road II:sta. Dunlopit kaikki mitä mulla on ollut on kuluneet todella nopeasti.
Elikäs takarenkaasta kurokset kurkkii, nyt vaihtoehtona ostaa:
Pirellin Angel ST 190/50/17
Pirellin Diablo Rosso II 190/55/17
Metzelerin ME Z8 Roadtec interact 190/50/17
Kokemuksia porukalla noista mistään?

Kiitos vastauksesta, onko tuossa 4 tkm ajetussa Z8:ssa vielä kuitenkin hyvin pintaa?
Z8 takana ajettu tarkalleen 4198km ja pintaa jäljellä 5mm.Jos kuluu tasaiseen tahtiin, niin 1mm olisi sitten jäljellä n. 12 500km paikkeilla. Tai ainakin muistaisin, että uutena oli 7mm.
Edit: Paineita olen pitänyt takana 3,0 (edessä 2,6).

Kiitos TT, tämäkin pulma taitaa olla ratkaistuHuomenna aamusta hakemaan Z8 alle.
![]()
Eipä kestä. Mitäs meinaat maksaa kummista? Oma maksoi irtovanteelle asennettuna 170e. Eturengas 120/70/17 oli samassa paikassa irtovanteelle 115e. Nimittäin joissain paikoissa pyytävät käsittämättömän paljon enemmän noista.
Diablo rosso, jo pelkän profiilin ansiosta