Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajjaako kukhaan näilä talvela ja minkälaista se on?
Onkos keltään mitattu mölyjä? Varsinkaan acran putkella ja sliparilla.
On meinaan naapurit huomannut et mulla on mopo vaihtunutasun uudella hemmetin tiheeseen rakennetulla omakotialueella. Kivasti paukkuu pihatiellä talojen välissä..
(vai pitäiskö ruuvata killeri kii)
Onneks se jaksaa mennä pienilläkin kierroksilla niin ei tarvii huudattaa siellä talojen välissä?
Onkos keltään mitattu mölyjä? Varsinkaan acran putkella ja sliparilla.
On meinaan naapurit huomannut et mulla on mopo vaihtunutasun uudella hemmetin tiheeseen rakennetulla omakotialueella. Kivasti paukkuu pihatiellä talojen välissä..
(vai pitäiskö ruuvata killeri kii)
Talviajelu kieltämättä kiehtoisMitäs tämmösen supermoton vakuutusmaksut on verrattuna vaikka nykyiseen Z750:n? Bensaa nyt ainaki kuluu pari litraa vähemmän.
Kuten memphis sanoi niin riippuu kovasti siitä ja tästä. Maksoin juuri liikenteen ja osakaskon vuodeksi 496e. Bonarit on melkein tapissa. Kulutus pyörii sliparin, avoimen suodatinkannen, -1+2 -välien ja akrakartan myötä 4,9l/100km tasossa.Talviajelu kieltämättä kiehtoisMitäs tämmösen supermoton vakuutusmaksut on verrattuna vaikka nykyiseen Z750:n? Bensaa nyt ainaki kuluu pari litraa vähemmän.
Aivan hyvin ne pumput kestää ajoa talvikaudenkin yli. Huollattaahan ne kannattaa kuitenkin joka kevät, ajoi talvella tai ei... Isompi ongelma on niiden iskareiden jäykkyys, sillä ne on löysimmilläänkin turhan jäsyt talviajoon.Kuten memphis sanoi niin riippuu kovasti siitä ja tästä. Maksoin juuri liikenteen ja osakaskon vuodeksi 496e. Bonarit on melkein tapissa. Kulutus pyörii sliparin, avoimen suodatinkannen, -1+2 -välien ja akrakartan myötä 4,9l/100km tasossa.
Kulutus on sinällään huvittava. Tuolla käy Oulusta Pudasjärvellä reilulla 9l bensamäärällä. Auto vie sen samalla matkalla jo mennessä. Iinatin mikroautoradalla kurvailee muutamalla litralla kädet puhki ja pukuun hajut.
Epäilen itse hiukan että pumppuja saa huoltaa talvikäytössä useammin.
Minkälainen 690 Enduro on ajaa kadulla motovanteilla? Lähinnä tuo alusta mietityttää, että millainen se on ja millaiseksi sen saa säädettyä. Entäs etujarru vrt. SMC?
Menee, ainakin minulla. Vanteet ovat d.i.d dirtstar, edessä 1.85/21 takana 2-50/18. Tietääkseni ovat enduro R:n vanteet. Etujarrun radiaalipuristimen väliin prikat. Tänään aioin mennä metsiin rymyämään, eli nappulat alle, aikaa vanteiden vaihtoon menee max 10 minuuttia.