Vuorela
New member
Ostetaan lippu nopeaan ryhmään. Tottakai myös lippuvuoro käy.
J-P nolla5sataa329009 tai hursti2009(at)gmail.com
Kaupassa näyttäs olevan seitsemän paikkaa jäljellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostetaan lippu nopeaan ryhmään. Tottakai myös lippuvuoro käy.
J-P nolla5sataa329009 tai hursti2009(at)gmail.com
Kaupassa näyttäs olevan seitsemän paikkaa jäljellä.
Ei saateri, kai meikäki sitte...
oikee meininki. Ei muuta kun sitä 25 alitusta mun kans jahtaamaan.![]()
25 alitusta !?! WTF ? Ootte te hulluja. Mä toivoisin ennen eläköitymistä saada joskus hamassa tulevaisuudessa siirtyä nopeeseen ja katkasta 30 ! (1.38 jäi parhaaks saaliiks ennen pannua)
"Ne piirtää joil o liitu" - Mauno Hermunen
Halutaan ostaa nopean ryhmän liitu !
Tuonne oppiin kuudeksi päiväksi:
http://www.superbikeschool.com/
(tai vastaavalla summalla yksityisopetusta wehnältä, pennalta tai muulta)
Ja tuosta pyörä johon sitten vielä 5 tonnilla lisäherkkuja ja 20keur dunloppeja.
http://www.karivehniainen.com/content/fi/28/2261/BMW%20S1000RR%20ratapy%F6r%E4%20taso1.html
Jos tuolla ei nouse nopeaan ryhmään, niin sitten ei taida pelkkä raha riittää.

Mä oon hyvä nolaamaan itseäni kaikenmaailman jutuilla mutta tollanen paketti tällasille taidoille johtais varikkovitsien nousemiseen uudelle taajuudelle ja arvaa kuka olis niiden kohteena![]()
No osta sitten 600cc yammu + koulutusta Wehnältä tai vastaavalta + muutamalla tonnilla treenirenkaita (kovan seoksen takasia)![]()

25 alitusta !?! WTF ? Ootte te hulluja. Mä toivoisin ennen eläköitymistä saada joskus hamassa tulevaisuudessa siirtyä nopeeseen ja katkasta 30 ! (1.38 jäi parhaaks saaliiks ennen pannua)
Kiitos järjestäjille loistavasta viikonlopusta. Ennätys parani hiukan, mutta ensi lauantaina, sään saliessa, pehmeä renga allle ja uusi yritys. Olis mukava jos saisi Nitrousin mukaan vetoavuksi. Edellä tuskin pystyn enää menemään.
Huippujuttu järjestää lähtöharjoitus molempina päivinä!!!
Orgin toiminta on Mp-Tuen tapaan todella tasokasta, ja näiden seurojen ratapäivillä kaikki sujuu tip top, kunhan me koheltajat vaan pysyttäis yhtä hyvällä tasolla tekemisissämme. Olen nykyään molempien seurojen jäsen, ja myös pysyn.
Toukokuussa meni kolmen päivän treenillä uudella mopolla 1:26 ja sen jälkeen on esim. Kemorassa karissu pari sekuntia kierrosajasta. Eli oon pettyny jos 1:24-alkunen ei mene, mutta sen alitukseen vois sanoo olevansa jo aika tyytyväinen.