• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.
  • Osta liput tapahtumiin kaupastamme!

Alastaro la 11.8 klo 10-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hookala
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
oikee meininki. Ei muuta kun sitä 25 alitusta mun kans jahtaamaan. ;)

25 alitusta !?! WTF ? Ootte te hulluja. Mä toivoisin ennen eläköitymistä saada joskus hamassa tulevaisuudessa siirtyä nopeeseen ja katkasta 30 ! (1.38 jäi parhaaks saaliiks ennen pannua)

25 alitusta !?! WTF ? Ootte te hulluja. Mä toivoisin ennen eläköitymistä saada joskus hamassa tulevaisuudessa siirtyä nopeeseen ja katkasta 30 ! (1.38 jäi parhaaks saaliiks ennen pannua)

"Ne piirtää joil o liitu" - Mauno Hermunen

Jos joku haluaa vaihtaa keskinopean ryhmän vuoronsa hitaaseen ryhmään niin oleppa yhteydessä, tekisin vaihdon mielelläni.

Tuonne oppiin kuudeksi päiväksi:
http://www.superbikeschool.com/
(tai vastaavalla summalla yksityisopetusta wehnältä, pennalta tai muulta)

Ja tuosta pyörä johon sitten vielä 5 tonnilla lisäherkkuja ja 20keur dunloppeja.
http://www.karivehniainen.com/content/fi/28/2261/BMW%20S1000RR%20ratapy%F6r%E4%20taso1.html

Jos tuolla ei nouse nopeaan ryhmään, niin sitten ei taida pelkkä raha riittää.

Mä oon hyvä nolaamaan itseäni kaikenmaailman jutuilla mutta tollanen paketti tällasille taidoille johtais varikkovitsien nousemiseen uudelle taajuudelle ja arvaa kuka olis niiden kohteena :grin:

Mä oon hyvä nolaamaan itseäni kaikenmaailman jutuilla mutta tollanen paketti tällasille taidoille johtais varikkovitsien nousemiseen uudelle taajuudelle ja arvaa kuka olis niiden kohteena :grin:

No osta sitten 600cc yammu + koulutusta Wehnältä tai vastaavalta + muutamalla tonnilla treenirenkaita (kovan seoksen takasia) :-)

No osta sitten 600cc yammu + koulutusta Wehnältä tai vastaavalta + muutamalla tonnilla treenirenkaita (kovan seoksen takasia) :-)

Treenirenkaita saanen kyllä tarpeeksi. koulutus on aina paras tapa oppia, jahka ensin opettelen taas kyykyn salat nakun jäljiltä. Kusiaista en kyllä osta mutta soppeli kilvetön kilonen on hankintalistalla jo. Ja toki yksi kilvetön kusiainenkin olis haussa talouteen. Aloitellaan ensin imemällä jo saadun tueksi lisäinfoa Kallio Racing ORG päiviltä, jossa tosin olen ilman mopoa järjestelysyistä. Onneksi auttavaisia ja osaavia orggilaisia on varikot väärällään mikä on huiman loistava juttu. Ens kaudella meidän pitäs sit katsella touhua napa tankissa pleksin läpi jos kaikki menee niinkuin strömsössä. Siitä sit hissun kissun kohti tavoitteita :bye:

Viimeksi muokattu:
Myöhässä olen ja hidas ryhmä täynnä. Onko kukaan estynyt tulemaan Alastarolle ko päivänä hitaaseen ja halukas luopumaan rahaa vastaan jäsentiketistä tai ihan mistä tahansa radalle oikeuttavasta luvasta ko ryhmään. Saapi vastata yv:nä tai numeroon o5o 38595o55 tai o4o 5628511.

Kiitos

Toukokuussa meni kolmen päivän treenillä uudella mopolla 1:26 ja sen jälkeen on esim. Kemorassa karissu pari sekuntia kierrosajasta. Eli oon pettyny jos 1:24-alkunen ei mene, mutta sen alitukseen vois sanoo olevansa jo aika tyytyväinen.

Kiitos järjestäjille loistavasta viikonlopusta. Ennätys parani hiukan, mutta ensi lauantaina, sään saliessa, pehmeä renga allle ja uusi yritys. Olis mukava jos saisi Nitrousin mukaan vetoavuksi. Edellä tuskin pystyn enää menemään.
Huippujuttu järjestää lähtöharjoitus molempina päivinä!!!
Orgin toiminta on Mp-Tuen tapaan todella tasokasta, ja näiden seurojen ratapäivillä kaikki sujuu tip top, kunhan me koheltajat vaan pysyttäis yhtä hyvällä tasolla tekemisissämme. Olen nykyään molempien seurojen jäsen, ja myös pysyn.

Kiitos järjestäjille loistavasta viikonlopusta. Ennätys parani hiukan, mutta ensi lauantaina, sään saliessa, pehmeä renga allle ja uusi yritys. Olis mukava jos saisi Nitrousin mukaan vetoavuksi. Edellä tuskin pystyn enää menemään.
Huippujuttu järjestää lähtöharjoitus molempina päivinä!!!
Orgin toiminta on Mp-Tuen tapaan todella tasokasta, ja näiden seurojen ratapäivillä kaikki sujuu tip top, kunhan me koheltajat vaan pysyttäis yhtä hyvällä tasolla tekemisissämme. Olen nykyään molempien seurojen jäsen, ja myös pysyn.

Sulla on selkeesti hyvä kristallipallo kun jo ens viikonloppuun näät näin tarkasti. 11. päivä meikäläinen kyllä löytyy varikolta, mutta nyt menneenä viikonloppuna en siellä ollu. :p

Toukokuussa meni kolmen päivän treenillä uudella mopolla 1:26 ja sen jälkeen on esim. Kemorassa karissu pari sekuntia kierrosajasta. Eli oon pettyny jos 1:24-alkunen ei mene, mutta sen alitukseen vois sanoo olevansa jo aika tyytyväinen.

Olen mäkin kyllä pettynyt jos elämäni aikana kolmen ajetun ratapäivän jälkeen saavutetusta ajasta ei saa tuota kahdeksaa sekuntia pois kunhan saa alle sitä tarkoitusta varten tehdyn pyörän ja renkaat. Ja toki snadisti aikaa ja helvetisti kierroksia sen saavuttamiseen. Mutta tässä iässä osaa jo olla tavoitteiden kanssa realistisempi. SDR:n kanssa yksi ongelma on noi suoranopeudet joissa ei tahdo millään revetä rytkösten kawojen ja gigsujen tahtiin mukaan.

Back