Projektiosio?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Z-man
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Z-man

Tonnin seteli
Huomenta.

Miksei foorumilla ole projektiosiota? Joskus joku muistaakseni kysyi samaa ja perustelu/vastaus oli: "Ei kukaan laita projektejaan tänne muutenkaan" tms. Jos täällä olisi edes se osio niin veikkaan, että se innostaisi vähän jopa kirjoittelemaan / kertomaan niistä projekteista! Olisi mukava näin talvella lueskella tarinoita! :WAZAAP:

Miksi niitä ei muka voi talliosioon laittaa?

En tiedä. Kysy niiltä jotka niitä ei laita sinne? Kyllä täällä porukka kumminkin väkertää ja varmasti kertoisi jos olisi yhteinen paikka mihin niitä laittaa. Talliosiossa ne häviää kumminkin muiden viestien alle.

Ihan vinkkinä. Tällä foorumilla on jo merkkikohtaiset alueet sekä tuo talliosio eikä projektiselostukset oikein istu millekkään foorumille. Tehkää projekteistanne blogeja, modet varmaan voisivat sitten tehdä tuonne talliosioon vaikka stickyn josta löytyy ko. blogien linkit. Saa aloittaa vaikka tuosta omasta mopoblogistani, http://mopollasuohon.blogspot.fi.

Näin projektiselostukset pysyvät luettavina, kuvat säilyvät varmemmin ja blogeihin voi myös jättää kommentteja. Ja ei, blogin aloittaminen ei ole vaikeaa. Blogger on käytössä jos gmail osoitteen luo.

Jos kaikilla muilla foorumeilla homma toimii, niin miksei täällä? Eikai yhden osion luominen voi olla niin vaikeaa?

Ei minun mielestäni voi kovin toimivaksi väittää systeemiä jossa varsinainen projekti pian hukkuu yleiseen löpinään ja kuvatkin katoavat hyvinkin pian bittiavaruuteen. Blogi/kotisivulinkkeihin perustuva lista fiksusti toteutettuna voisi toimia. Jos halukkaita on, voin kerätä vaikka tuonne oman blogini linkkeihin listan muidenkin blogeista ja/tai sivuista. :grin:

Ei minun mielestäni voi kovin toimivaksi väittää systeemiä jossa varsinainen projekti pian hukkuu yleiseen löpinään ja kuvatkin katoavat hyvinkin pian bittiavaruuteen. Blogi/kotisivulinkkeihin perustuva lista fiksusti toteutettuna voisi toimia. Jos halukkaita on, voin kerätä vaikka tuonne oman blogini linkkeihin listan muidenkin blogeista ja/tai sivuista. :grin:

No sieltähän ne projektit löytyisivät toistensa alta niinkuin tuossa sinun linkkilistaideassasi ja voihan noita sivuja selata taaksepäin JOS niitä projekteja tulisi niin paljon. Nythän tässä juuri käy niin, että nekin harvat projektitopicit joita täällä on hukkuvat yleiseen keskusteluun koska niitä ei päivitetä niin usein. Ps. kaikilla ei ole blogeja tai innostusta tehdä sellaista.

No tehdäänpä nyt sitten niin että yv:llä voi laittaa omista projekteista linkkiä ja julkaisupyyntöä. Alan keräämään tuonne oman blogini alle listaa. Yv:hen siis linkki ja otsikko linkille.

Niin tarkoitin kyllä, että ei kuulosta hyvältä idealta tuo blogilista. Oma alue foorumilla olisi parempi...

No mutta kun täällä jo on MP-talli ja merkkikohtaiset osiot. Kyllä noiden pitäisi riittää. Kerään vapaaehtoisena nuo projektilinkit listaan kunhan niistä vaivaudutaan ilmoittamaan. Veikkaan ettei kuluvan rakentelukauden aikana pitkää linkkilistaa tarvi tehdä. Ei me suomalaiset muille omista projekteistamme huudella (toivottavasti olen väärässä) :grin:

Itsehän en ole edes mode mutta en vain näe tarvetta erilliselle projektiosiolle. Veikkaan ettei tammikuun loppuun mennessä ole kasassa kymmentä linkkiä ketjuun/blogiin/kotisivuun joissa edes jonkinlaisella aktiivisuudella kerrottaisiin jonkin projektin etenemisestä...

Huomenta.

Miksei foorumilla ole projektiosiota? Joskus joku muistaakseni kysyi samaa ja perustelu/vastaus oli: "Ei kukaan laita projektejaan tänne muutenkaan" tms. Jos täällä olisi edes se osio niin veikkaan, että se innostaisi vähän jopa kirjoittelemaan / kertomaan niistä projekteista! Olisi mukava näin talvella lueskella tarinoita! :WAZAAP:

Tämäkin tredi näyttää taas perinteiseen tapaan menevän väännöksi :kääk: Treadin aloittajan kanssa olen kyllä samoilla linjoilla...toimis varmaan paremmin kuin nykytsydeemi, mut sekin on totta et ollaan niin uppiniskasta porukkaa et ei "haluta" omista tekemisistä liikaa huudella...

Ohessa muutama linkki kotosuomeen ja ulkomaille, ei tartte säikähtää, löytyy paljon muutaki ku perus Fighterointia :grin: osa paikkojen treadeistä diipadaapaa osa tosi mielenkiintoisia ( niin Suomessa ku ulkomailla )

Jos Aloittajalla ei ole mitään sitä vastaan niin linkitelkää muutkin vastaavia tähän jatkoksi?

http://forum.bomber.fi/viewforum.php?f=24

http://www.busanistit.org/foorumi/ikonboard.cgi?act=SF;f=2

http://www.streetfighters.com.au/forum/forumdisplay.php?22-Your-Ride

http://www.customfighters.com/forums/forumdisplay.php?s=&daysprune=&f=82

Kiitos ja Anteeksi :hanuria:

Turha yrittää, tää on hävitty taisto. Ei se vaan mene jakeluun ja vaatisi kovasti työtä modeilta. :p

Ylläpito tekee nuo ei modet, eikä mulla tuota mitään vastaan ole.

Ihmettelin vaan et mikä estää niitä laittamasta talliosastoon :tyhmäminä:

Mun mielestä Z-man kertoi asian jo aika selvästi, mutta ehkä tässä tapauksessa asia tarvisi vääntää rautakangesta. :dunno:

Ja ratakiskona; tuo mun kysymys oli #2.

Jos väännetään lisää, kuten sanoin ei mulla mitään sitä osastoa vastaan ole kunhan kysyin :grin:

Hammurab, blogit on hieno juttu. Mutta omassa osastossa ihmiset, jotka ei käytä blogeja, voisivat kertoa omista räpellyksistään. Sitten ne joilla on se blogi, yleensä silti tekevät myös sen projektitopicin, pienen alustuksen, ja sitten linkkaavat oman bloginsa linkin siihen ketjun aloitusviestiin. Tämä toimii kaikilla muilla foorumeilla, miksei siis täälläkin! :bisseä:

Back