• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Löydöt MP13-messuilta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JaySon1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taitaa toistaiseksi tarkin messutarjous olla 3 metrilakua 5 eurolla tms, ja sekin arvaus on vedetty suoraan hihasta.. :D

Saat kuule 5 kpl vitosella, 12 kpl kympillä ja 20 kpl 15 eurolla :grin: Jos sattuu mun tiskille ja sanoo olevansa orggilainen saa yhen kaupan päälle :)-

Saat kuule 5 kpl vitosella, 12 kpl kympillä ja 20 kpl 15 eurolla :grin: Jos sattuu mun tiskille ja sanoo olevansa orggilainen saa yhen kaupan päälle :)-

Messulagut on ihan must juttu, ja jos tolleen käy kun tossa viteossa kun imasee olutta ni taidan myös viihtyä tuopin ääressä..:)

Pitäskö perjantaina mennä jo vetäsemään suojakekkulit että jaksaa kiertää(juoda) kiertää(juoda) koko messut lauantaina :blink:

Olin ihan unohtanu metrilakut :wanna:
No eipähän joudu tyhjinkäsin lähteä messuilta, vaikka ei mitään mp-krääsää tarttuisikaan mukaan. :p

Tulee kiire ajokamojen oston kanssa sillä perjantaina messuilla voi jo fiilistellä, että vapun aattoon on enää yksi täysi kuukausi :blink:

Olin ihan unohtanu metrilakut :wanna:
No eipähän joudu tyhjinkäsin lähteä messuilta, vaikka ei mitään mp-krääsää tarttuisikaan mukaan. :p

Mun varmaan pitäs semmonen ilo/suru-uutinen kertoa tässä vaiheessa että lauantaina mua on turha ettiä lakutiskin takaa koska mä oon KOKO päivän poissa. Kaveri sano että kun mä kuitenki taas juoksen ympäriinsä moikkailemassa kavereita ni paree että oon koko pvän vapaalla :) Eli VAIN pe ja su hallissa 6, ihan suoraan MP-Poliisin pistettä vastapäätä, lakutiskille kaikki orggilaiset moikkaan, hopsansaa, lauantaina mut löytänee mm. baarista ja sen jälkeen toisesta baarista kuoharin äärestä :p

Juu ei ole kyllä messuhinnat lyöneet ns. ällikällä vielä kertaakaan. Samaa takkia/housua/kenkää/hanskaa/kypärää saa kaupasta samaan hintaan PAITSI, että kauppaan ei tarvitse maksaa sisään JA ei tarvitse haistella hikisen hd-jorman kainaloa samalla kun yrittää etsiä omaa kokoaan.

Silti, menen messuille ja yritän etsiä edulliset kengät. :) Syysaleissa on kaikki ollut aina huomattavasti halvempaa.

Lisäys: se etu on, että voi sovitella kaikki eri varusteet "samassa" paikassa, ja tilaa sitten saksasta 200e halvemmalla.

huomaan että H-D Jormia ei arvosteta org:in puolella kovinkaan korkealle:D

Höpö höpö, oikeasti orggilaiset arvostaa kaikkia motorisoituja kahdellä pyörällä liikkuvia. Mutta hauska määrehän toi on :)-

Maailmankuulut messutarjoukset originaalihinta+50%. :thumbup:

Harvinaisen osuva kommentti :thumbup:
Todellinen esimerkki rakennus- ja remonttimessuilta Myyrmäessä viime viikonloppuna. Gigantin osastolla oli "huikeita" messutarjouksia keittiökoneista ja päättää olisi pitänyt heti. Totuus ja oikeammat hinnat paljastuivat nettiä vilkaisemalla ja ~3,5 ke ostoksissa rahaa säästyi satasia. Se halvempi oli Netrauta, halvimmasta en tiedä. On se vaan tyhmää...., vai miten se Gigantin slogan menikään?

Viimeksi muokattu:
Nonii :) Kun nyt kerran messulöytöjä etitään niin tässä tulee, ihan virallisesti että

VAIN perjantaina ja sunnuntaina, hallissa 6, MP-Poliisin pistettä vastapäätä olevalta lakutiskiltä .orgin jäsenkortilla saapi:
- 5 lakua (5€) kun ostaa saapi yhden kaupan päälle
- 12 lakua (10€) 2 kaupan päälle
- 20 lakua (15€) 3 kaupan päälle

Lauantai on pakko lepuuttaa... hermoja.

No eikös tän takia jo kannata tulla messuileen :) Joten ei muuta ko kortti taskuun ja messuille :grin:

Ja tämä tarjous siis VAIN pe ja su ja hallissa 6, MP-Poliisin pisteen vieressä olevalta lakutiskiltä (se on siinä pääsisäänkäynniltä kutoshalliin tulevien portaiden seinustalla :)

Ja nyt sit jäähään ootteleen kuka pistää parempaa tarjousta tiskiin!

Tulee kiire ajokamojen oston kanssa sillä perjantaina messuilla voi jo fiilistellä, että vapun aattoon on enää yksi täysi kuukausi :blink:

missäs kuussa menet,helmikuu,maaliskuu,huhtikuu, sitten vasta vappu,,,eiks se tee 3 täyttä kk tta....
odottavan aika on pitkä,,,,,,jokos se tourinki poppoo sai sen 10 henkilöä kasaan? kiinostas toi 6 e ale

Mitä jos ei ole saanut vielä tän vuoden jäsenkorttia? Ellei se nyt huomenna tupsahda postilaatikkoon.. jääkö multa nyt lisälakut saamatta? :no:

Back