SuperSport
New member
Olishan tuolla mielenkiintoista käydä, mutta harmi vaan kun ovat niin vetin kaukana!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa toistaiseksi tarkin messutarjous olla 3 metrilakua 5 eurolla tms, ja sekin arvaus on vedetty suoraan hihasta..![]()
Jos sattuu mun tiskille ja sanoo olevansa orggilainen saa yhen kaupan päälle 
Saat kuule 5 kpl vitosella, 12 kpl kympillä ja 20 kpl 15 eurollaJos sattuu mun tiskille ja sanoo olevansa orggilainen saa yhen kaupan päälle
![]()
Juu ei ole... että kauppaan ei tarvitse maksaa sisään JA ei tarvitse haistella hikisen hd-jorman kainaloa samalla kun yrittää etsiä omaa kokoaan.
Saat kuule 5 kpl vitosella, 12 kpl kympillä ja 20 kpl 15 eurollaJos sattuu mun tiskille ja sanoo olevansa orggilainen saa yhen kaupan päälle
![]()
nyt on nii hyvä tarjous että lähtiskö sitteki messuille![]()
Olin ihan unohtanu metrilakut
No eipähän joudu tyhjinkäsin lähteä messuilta, vaikka ei mitään mp-krääsää tarttuisikaan mukaan.![]()
Kai toi tarjous ORGilaisille on silti lauantainakin voimassa???![]()
Juu ei ole kyllä messuhinnat lyöneet ns. ällikällä vielä kertaakaan. Samaa takkia/housua/kenkää/hanskaa/kypärää saa kaupasta samaan hintaan PAITSI, että kauppaan ei tarvitse maksaa sisään JA ei tarvitse haistella hikisen hd-jorman kainaloa samalla kun yrittää etsiä omaa kokoaan.
Silti, menen messuille ja yritän etsiä edulliset kengät.Syysaleissa on kaikki ollut aina huomattavasti halvempaa.
Lisäys: se etu on, että voi sovitella kaikki eri varusteet "samassa" paikassa, ja tilaa sitten saksasta 200e halvemmalla.
Maailmankuulut messutarjoukset originaalihinta+50%.![]()

Tulee kiire ajokamojen oston kanssa sillä perjantaina messuilla voi jo fiilistellä, että vapun aattoon on enää yksi täysi kuukausi![]()