Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisin kysynyt rengassuosituksia 650 -malliin. Soralla tulee ajeltua tosi vähän ja asfaltillakin meno on melko rauhallista. Kulutuskestävyys ja toimivuus ovat tärkeimmät ostokriteerit.
Aurinko paistaa ja kauden alku lähenee. Odottavan aika on pitkä.
Mikko
Moro,
Kysessä on V-Strom DL1000 -06 ja kytkin ottaa kiinni tosi ylhäältä, siis noin senttiä ennen kahvan yläkohtaa voiko tätä säätää vai onko kytkinlevyt loppu? mitään erikoisempia ääniä kytkimestä ei kuulu eikä se myöskään luista.
Voi toki säätää.
Kahvan alkuvapaa liike noin 10mm-15mm.
Vapauta kahvasta lukkomutteri ja käännä sitä pienempää myötäpäivään niin paljon kun menee.
Alhaalta koppasuoja pois ja siellä on lukitus ja säätö mutikat.Hienosäätö viimeiksi kahvamutterista.
Alhaalla pitempi mutteri on säätö.
Kokeilemalla sopiva taso löytyy.Muutama milli kerrallaan.
luulen että ääni tulee v-stromin perusviasta eli väljästä kytkin korista. ilmenee juuri noilla kierroksilla ja lisäksi tulee pientä värinää. ääni kuuluu myös kun pyörä käy vapaalla. loppuu kun kytkimen painaa pohjaan.

Sivutuella DL1000:n korkeus ilman peilejä ja pleksiä 127cm. Pyörän pituus noin 230 cm.Voisiko joku pyöränomistaja käydä mittailemassa paljonko on pyörän korkeus ilman peilejä ja pleksiä? Pyörää lauantaina hakemaan ja näytti sadepäivää enkä ole vielä kunnon ajoasua hommannut. Pitäs tietää mahtuuko hiaceen vai hakeeko korkeemman hakupelin.
Vaikka ebayn myyjä oli sitä mieltä että peilit on Tuonon, niin enämpi noi kawan z1000 mallisilta vaikuttavat (vähänniinku Tuonossa mutta "ylösalaisena" peilikuvana). Oli nämä peilit sit kumpaan vaan suunnitellut niin toimivat siis kuitenkin pirun paljon paremmin kun V-Stromin alkuperäiset.
kuva omasta asennuksesta niin näkyy plexikin:
![]()
lisää kuvatuksia eri peilivaihtoehdoista stromiin löytyy vsri foorumilta
Mulla on pikkustrommissa madstadin säädettävät kiinnikkeet ja alkuperäinen pleksi. Hyvä asento, jossa tuuli ei pyöri liikaa löytyi helposti. Olen ollut tyytyväinen. Jotkut ovat kehuneet pleksin päähän lisättävää spoileria.Ostin helmikuussa dl 1000. Oli mittarissa 4000 vaik vm. on -05. Eka omistaja oli vanhempi mies, ja pyörä oli seissyt tallissa pitkään. Edessä näyttäis olevan toi trailwing vissiin ensiasennus kummi. Takana anakee. Eilen lähtimärällä asfaltilla luistamaan etupää alta. Tänään tarkistin paineet eessä oli 1.5 ja takana 2. Joko toi rengas on todella hengenvaarallinen tai sitten se johtui liian alhaisesta paineesta. Nyt eessä 2.4 ja takana 2.5. Mikähän ois hyvä paine 100kg kuskille. Ajelen aikapaljon mutkaisia asfalttiteitä.
Sit toi orkkis plexi on tosi p. Yrittäny säätä vaik mihin mut? Tilasin tälläviikolla cee baileys plexin saas nähdä millanen on kun tulee. Ainakin iso, jos ei muuta![]()
Aikaisempi pyörä oli gsx-r. Emäntä inhosi sitä. Kyytiläisellä oli kuuemma huonot oltavat ja ääni kuului kuulemma kaupalta asti kotiin, kun lähti kaupan pihasta matka 3km.kävihän toi kukkaronpäällekkin, kun sai vallesmannilta mojovat sakot ylinopeudesta ja korttikin oli viime syksynä hyllyllä 3kk.
Senpä takia vaihdoin v- stormiin.
Kokemukset vielä kovin vähäiset , mut ensi vaikutelma on ihan hyvä. Tehoa riittää vielä hakusessa kuinka paljon uskaltaa kallistella mutkiin. Toi rengaskin varmaan vaikuttaa aikapaljon ajettavuuteen.
Mulla on pikkustrommissa madstadin säädettävät kiinnikkeet ja alkuperäinen pleksi. Hyvä asento, jossa tuuli ei pyöri liikaa löytyi helposti. Olen ollut tyytyväinen. Jotkut ovat kehuneet pleksin päähän lisättävää spoileria.
Käykö noi peilit suoraan stormin kiinnikkeisiin vai täytyykö tilata joku adapteri tms..