Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noniin, nyt se pyörä tuli vaihdettua. Seuraavaksi jotain peruspalikkaa pitäisi hommailla. Ainakin mureammat äänet pitäisi saada, eli joku slipari ainakin. Vaihdenäyttö, minikahvat yms.. jos löytyy nurkista niin tarjotkaa... Ja onhan muuten mukava pyörä kruisailla.![]()
Noniin, nyt se pyörä tuli vaihdettua. Seuraavaksi jotain peruspalikkaa pitäisi hommailla. Ainakin mureammat äänet pitäisi saada, eli joku slipari ainakin. Vaihdenäyttö, minikahvat yms.. jos löytyy nurkista niin tarjotkaa... Ja onhan muuten mukava pyörä kruisailla.![]()

Tervetuloa nautinnon maailmaanItsekkin vaikutan päijät-hämeessä. Eiku keula pystyyn, kun kohdataan
![]()
Tämä sovittu! Mulla on semmonen punainen mansikka tällä hetkellä, niin helpottaa tunnistamista. (Taitaa mennä teippaukseen mattamusta/valkoiseksi). Eilen joku morjestelikin tossa Lahden keskustassa semmosen onko se nyt sit vihreen puikoista.![]()

Nyt on tilattu kaikennäköistä härpäkettä ja osa on jo paikoillaan ja osa postissa vielä.Olen nyt sitten aloitellut myös pyörän teippauksen.
Nyt vaan tuntuu että on vaikea löytää tarrasarjoja kyseiseen pyörään. Onkohan niin että vain marmoritiskiltä löytyy? Vai onko jollain ideoita? (jostain lontoosta löytyi taakse CB1000R teksti 3D:nä ja hintakin joku 40£), mutta noita orkkistarroja kaipailisin...
Hauska pyörä myöskin radalla, joskaan ei ihan samalla lailla kallistella kuin Kikserillä.
katso liitettä 2822
Ei puutu ku akrapovicin slipari![]()

Tulipa ko. pyörä itsekin hommattua keväällä, 2011 mallin tricolor (tämä info nyt ekan postauksen kunniaksi). Lähitapiolasta otin itse, oli selkeästi halvin kun siirsi koti- ja tapaturmavakuutuksen samaaan paikkaan. 810€ oli liikenne 20% bonarilla ja etubonuksilla, täyskasko 440€ 70% bonarilla + etubonuksilla ja jonkin nettirabatin tuohon kait vielä sai päälle ekalle vuodelle. Eli eka pyörä ja eka prätkävakuutus.Vakuutuksesi hinta? Kikserissä oli osakaskon kanssa joku 800€ (liik 40% ja osakasko 70%)
Heinollakin myyjä sanoi että varmaan laskee vakuutushinnat, kun on tehoa vähemmän ja enemmän painoa. Tänään sitten kävin iffillä juttelemassa... 1651€ jäi hintaa samoilla boonuksilla.
Mitäs muut makselee??

Itse kun noita kilpailuttelin niin skaala oli tosiaan 1,4k-4,4k, eli heittoa onVaikuttaa kyllä, mutta kikseri oli 4 kertaa halvempi... ja kuitenkin melkeen heppa/kiloSoittelin sinne asiakaspalveluun ja sanoin et nyt on joku nopalla heittäny noita summia. Tyttö nauroi ja sanoi et eihän tos oo mitään järkee, lupas selvitellä ja soitella huomenna. Katsotaan tilannetta...
![]()
Tuntuu takanakki ihmeen paljon kuluneen kevään aikana 2 tkm matkalla. Ahmiiko kevään rosoiset asfaltit kumia vaan nopeasti vai onko mulla väärät paineet... Millasia paineita olette käyttäneet, yli suositusten ja paljonko?

Itse kun noita kilpailuttelin niin skaala oli tosiaan 1,4k-4,4k, eli heittoa on![]()