jussina 21.6. juntailee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kawa97
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko tämä nyt siis mittariin tuijotuskilpailuajot/nillitetään kaikesta vai mennään ajamaan porukalla ja pidetään hauskaa?Jos jälkimmäinen niin mukana!

Onko tämä nyt siis mittariin tuijotuskilpailuajot/nillitetään kaikesta vai mennään ajamaan porukalla ja pidetään hauskaa?Jos jälkimmäinen niin mukana!

mittarin tuijotuskilpailu ei toki,sääntöjen mukaan....:grin: tarkoitus ajella porukalla ja kattella maisemia
ei nyt ihan tarkoituksena mutkat jalkatappia hipoen,sellasta rauhallista porukka ajelua.
toi nillitäminen kaikesta?:orgmp:

Menkäähän sitte silleen ettei mitää satu :thumbup:

Liitetiedostot

• image.jpg
    image.jpg
    334,5 KB · Katselut: 57
vauhdista vielä,jos haluaa tyyliin pk,touringi voi tulla perässä omaa vauhtia,tämän letkan vauhti ei ole samaa luokaa:orgmp::) lipparaportti? mihin viittaa gw n fotoon vai??

Eiks vauhti oo just se minkä rampa pystyy vetää. KAASU-Käsi_hän sulla on kipee:sad:

jeps sinkkinarua ei pysty hirveesti vääntää,letkassa 4 k mitkä ei käy
kaahailu,keuliminen,kiilailu,kippaaminen,toi viimeinen sallaitaan tietyissä tilanteissa,mutta sitä erityisesti varotaan
:orgmp::polonen:

Joudun jättäytymään pois. Menee tää vloppu ensi viikolla alkavan moporeissun loppuvalmisteluihin...

Täytyy sanoa, että vauhti on kyllä VARSIN rauhallinen, jos lähtö on klo 14, matkaa parisataakm ja paluu klo 20-21 ? :jpstyle:

Täytyy sanoa, että vauhti on kyllä VARSIN rauhallinen, jos lähtö on klo 14, matkaa parisataakm ja paluu klo 20-21 ? :jpstyle:

no kilsat oli arvio ja paluukin oli arvio,mennään vähän fiilisten mukaan,tässä letkassa ei veturi päätä kaikesta
:jpstyle:ja pitäähän sitä jännitystä olla ei kaikkee tartte kertoa:right:

Meiltä tulee bandit +2. Eli harakka mukana, saa nähdä et ollaanko loppuun asti, kun kokkojakin pitää mennäkatsomaan. Mutta lähdössä ollaan. Eli MUKANA.

Sehän riippuu taukojen pituudesta tai sitten meillä on erilainen laskin. Elä hermostu.

Tämä on teoriaa ei tämän letkan toteutukseen liittyvää!
En hermostu vaan ihmettelin vaan kommenttiasi. 300km 6h luultavasti pieniä pausseja suht tiheään (50km) ja joku pidempi (about puoliväli) taukoihinhan uppoaa nopeasti toista tuntia. Tehokasta ajoaikaa esim 5h silloin ajossa nopeus on 60km/h mikä on mun mielestä pienemmillä teillä isolla porukalla jo aika hyvä suoritus. Vai? Tai sit mä oon oikeasti pirun hidas.

Tämä on teoriaa ei tämän letkan toteutukseen liittyvää!
En hermostu vaan ihmettelin vaan kommenttiasi. 300km 6h luultavasti pieniä pausseja suht tiheään (50km) ja joku pidempi (about puoliväli) taukoihinhan uppoaa nopeasti toista tuntia. Tehokasta ajoaikaa esim 5h silloin ajossa nopeus on 60km/h mikä on mun mielestä pienemmillä teillä isolla porukalla jo aika hyvä suoritus. Vai? Tai sit mä oon oikeasti pirun hidas.

No tästä teoriasta nyt on ehkä turha vääntää, alkaa pian taas nillitysvalitukset.... :blink:
Minun huomioni, kuten siinä lukee, puhui 200 km matkasta ja jopa 7 tunnin ajasta - mikä tekee keskinopeudeksi minun laskemani mukaan vähemmän kuin 30km/h, joka minusta nyt sattui jo olemaan hieman "humoristinen" ja huomautuksenikin oli tarkoitettu sellaiseksi. Vahinko jos joku välttämättä halusi tulkita sen niin että minä tässä olisin vaatimassa niitä tolkuttomia vauhteja?

Ja os niitä numeroita vaihtaa niin keskinopeuskin vaihtuu, kuten teit. Parinsadan kilsan lenkillä ei taas minun mielestäni kovin monen tunnin taukoja tarvita, mutta siitäkin on monta mieltä. Tietysti.

Letkan aloittajan asenne, rennosti vaan. :thumbup:

siis kilometrin oli arvio 200-300 km aika oli arvio klo 14-20-21 eli noin 6 h riippuen letkan osanottajien mielipiteestä onko pysähdyksiä,en oikein ymmärrä tota miks otetaan "humoristinen" heitto.
pitääkö se olla sitten niin tarkkaan kilometrit ,pysähdys ajat, paikat ja reitti laitettu.
kuten mainitsin letka päättää kilsat,mennään sen mukaan miltä tuntuu.
ei millään pahalla.. mutta onko se niin tärketä tohon tarttua......jos nyt vaan unohdetaan tämä
letkan nopeus ja aika keskustelu tähän,ja toivotetaan hyvät jussit.käykö?:bye:

Back