Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tämä nyt siis mittariin tuijotuskilpailuajot/nillitetään kaikesta vai mennään ajamaan porukalla ja pidetään hauskaa?Jos jälkimmäinen niin mukana!
tarkoitus ajella porukalla ja kattella maisemia

Eiks vauhti oo just se minkä rampa pystyy vetää. KAASU-Käsi_hän sulla on kipee![]()

Täytyy sanoa, että vauhti on kyllä VARSIN rauhallinen, jos lähtö on klo 14, matkaa parisataakm ja paluu klo 20-21 ?![]()
Joudun jättäytymään pois. Menee tää vloppu ensi viikolla alkavan moporeissun loppuvalmisteluihin...
Täytyy sanoa, että vauhti on kyllä VARSIN rauhallinen, jos lähtö on klo 14, matkaa parisataakm ja paluu klo 20-21 ?![]()
ja pitäähän sitä jännitystä olla ei kaikkee tartte kertoa
Onko 50km/h keskinopeus taukoineen todella hidasta?
ok ei muuta kun turvallisia kilometrejä ja hyvät jussit
Sehän riippuu taukojen pituudesta tai sitten meillä on erilainen laskin. Elä hermostu.
Tämä on teoriaa ei tämän letkan toteutukseen liittyvää!
En hermostu vaan ihmettelin vaan kommenttiasi. 300km 6h luultavasti pieniä pausseja suht tiheään (50km) ja joku pidempi (about puoliväli) taukoihinhan uppoaa nopeasti toista tuntia. Tehokasta ajoaikaa esim 5h silloin ajossa nopeus on 60km/h mikä on mun mielestä pienemmillä teillä isolla porukalla jo aika hyvä suoritus. Vai? Tai sit mä oon oikeasti pirun hidas.