• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

VFR800 ensipyöränä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Setämies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu tarkoitus oli mennä Ajotaito I:lle ja Räyskälään 25.5. on jo paikka hankittu. Ja niinkuin joku (taisi olla Anu) mainosti tuota Räyskälää, että on oiva paikka karsia orastavia vääriä tapoja ennen kuin ne on edes opittukaan.

Meinaa vain mennä viime tinkaan tuo mopon hankkiminen, mutta eiköhän joku 600 - 800 cc pärryytin kohta ole pihassa. Tai sitten ostan yhden tarjolla olevan pakasta repäistyn näköisen ja 15000 km sisäänajetun CB500:n ensimmäiseltä omistajaltaan, mutta se vaatisi vielä hieman asennoitumista - jaksaako tuollaisesta oikeasti innostua ja kehtaako sillä ajella. Jos kantti kestää ja tottuu tuollaiseen pikkumopoon niin siinä olisi oiva peli moneksi vuodeksi. Mutta ensisijaisesti tällaista isompaa ja matkakelpoista etsin.

Oliko tuo CB500 myynnissä Lahdessa? Mä meinaa ostin keväällä kuvaukseen sopivan CB:n! Ihan hyvä ensipyörä ja todellakin kuin juuri tehtaalta tullut.

Hei VFR 800 omistajat, kertokaapa ison huollon hintoja, että saisi kuvaa edullisimmasta huollosta. Omaan pyörääni vm.2005 tehtiin huolto 48 tkm:n huolto-ohjelman mukaan ja akku, öljyt, suodatin mukaanlukien huollon hinta oli 870 €.

Oliko tuo CB500 myynnissä Lahdessa? Mä meinaa ostin keväällä kuvaukseen sopivan CB:n! Ihan hyvä ensipyörä ja todellakin kuin juuri tehtaalta tullut.

Sama peli todennäköisesti! Olisi ollut hyvä valinta sekin, vaikka nykyiseenkin olen tykästynyt.

Taitaa suurin muutos tuolla aikavälillä olla se että vuonna 2000 tuli katalysaattori + happianturit + uudempi ECU, automaattiryyppy, erilaiset peilit, kevyempi kytkin ja ajonesto (HISS). Jotain pieniä kosmeettisia muutoksia taisi tulla samalla. Vähän isompi muutos tuli '02 H-VTEC -moottoriversion myötä.

Back