Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Terveterve mulla on toi gopro hero3 black ja kuvasin parit pätkät sillä kokeiluks nii kuvat toimii mutta äänet tulee noin 1.5 sek liian aikasin. vähän on ankee laittaa mitään videoo mistään ajeluista kun äänet menii ihan eri tahtiin. Mikäköhän voisi olla ongelmana?
http://www.youtube.com/watch?v=_1QQ6w92a7I&feature=youtu.be
gopro hero2:lla kuvattuna tankin etuosassa "avonaisella" takakannella, ei se ny nii paljon humise/kolise ko vois kuvitella...

Milläs katselete sitä videota?
Veikkaan että ei piisaa vääntö siinä laitteessa ja siksi ääni tulee eri tahtiin kuin kuva.
Noihan oli itse asiassa ihan hyvät soundit. Toi plexi taitaa tappaa pahimmat huminat tossa.
Olikos sulla kotelo imukupilla kiinni tankissa vai millä systeemillä ?
Itellä käynyt mielessä kokeilla sitä "harness" juttua, jolla kameran saa tohon rintapanssarin kohdille. Kypärätelineellä kun tulee helposti fiilis, että seistään jalkatapeilla![]()

Tuo Gopron imukuppi kiinnike on ihan hyvä, mutta epätasaisella pinnalla ajettaessa toivoisi hieman enemmän jämäkkyyttä. Motonetin uudessa imukuppisysteemissa on myös toinen lyhempi varsi KLIKS
Muuten on siis sama vanha imukuppi, mutta lisänä tuo pieni lisäpalikka. Onko kukaan nähnyt tuommoista myynnissä irrallaan missään? (motonetissa joutuu kuitenkin maksamaan 39€ koko paketista)
Mä oon tavannu pistää kameran suoraan kiinni tohon imukuppiosaan, kaikkein paras niin.
Jaa nii tarkotitko sä tota ympyröityä palikkaa?
katso liitettä 3458
Tuohon mä oon tosiaan sen kameran muovikotelon kiinnittänyt, mutta jos sitä osaa metsästät, niin en osaa auttaa...
Miten onnistuu akun latauksen pidentäminen kun ostaa lisäakun(ei vara-akkua) ja kun siinä on kotelossa siinä kohtaa aukko mistä saa latauspiuhan pistettyy akkuun kiinni ja toinen pää tupakinsytytin USB laturiin kiinni niin eikö se lataa silloin koko ajan ja virtaa piisais pitemmänkin reissun kuvaamiseen eikä tarttis niit akkuja vaihtaa koko ajan.
Miten onnistuu akun latauksen pidentäminen kun ostaa lisäakun(ei vara-akkua) ja kun siinä on kotelossa siinä kohtaa aukko mistä saa latauspiuhan pistettyy akkuun kiinni ja toinen pää tupakinsytytin USB laturiin kiinni niin eikö se lataa silloin koko ajan ja virtaa piisais pitemmänkin reissun kuvaamiseen eikä tarttis niit akkuja vaihtaa koko ajan.
Kuinka pitkän videon saa otettua pisimmillään 32 korttiin että kuvan laatu olisi vielä hyvä. mitkä olis sit asetukset.
On tullut joo eli hommahan toimii esimerkiksi lisäämällä sen GoPron kameran kiinnikkeen eli mitä täällä nyt näkyykään heti etusivun kuvassa: http://www.rammount.com/camera_mount/camera_mounts.htm