Alastaro 19.4. Ratavuoro by VMPK

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Majarven
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Saattais jotain nähtävää olla, voishan sinne lähtee ihmettelemään ihan tapahtumana, kävi radalle menemisen sitten miten tahansa. :orgmp:

Varmaan ysin nurkilla ollaan auran aakkosilla, oletko passissa valmiina silloin?[/QUOTE]

Olen odottelemassa siinä jossakin lähimmällä bussipysäkillä ABC:n risteyksen jälkeen Oripäähän päin mennessä.

Repsol väritetty Blade ja mustaa Gorea päällä. Liityn porukan jatkoksi kunhan morjestatte kohdilla.

Toni

Olen odottelemassa siinä jossakin lähimmällä bussipysäkillä ABC:n risteyksen jälkeen Oripäähän päin mennessä.

Repsol väritetty Blade ja mustaa Gorea päällä. Liityn porukan jatkoksi kunhan morjestatte kohdilla.

Toni

Meitä on ainakin 2 jo tulossa ja kyllä käpälä nousee, mun mopon väritys on kulta/hopea ja musta pikkufasu ja kaverilla punainen sv tonninen.
Mahdollisesti muitakin vielä tulee muttei täyttä varmuutta vielä tulijoista.

Näyttää sää ennuste sen verran hyvältä,että 99% varmuudella mukana, kunhan joku käy laskemassa kottaraisen ulos tallista aamulla:grin:

Jos ny asiat menis niinku suunnitelmien mukaan, ni aattelin tulla kans messiin... Niinku kattelemaan..
Jätän ton radalle menon toiseen kertaan... Jos tol mun pyöräl enää ees on radalle asiaa! Eiks niil oo jotain melurajoja ja kaikkee..?:paikallatuulee:

Näyttää sää ennuste sen verran hyvältä,että 99% varmuudella mukana, kunhan joku käy laskemassa kottaraisen ulos tallista aamulla:grin:
Eiköhän toi onnistu, tosin melko ajoissa tuon pitää tapahtua kun kahviakin pitää juoda ennen lähtöä.
Olisko siinä kasilta tallilla hyvä aika.

Mikäli kelit suosiin niin tuun Kaarinan Nesteeltä ja tuon jälkikasvun kevarilla mukaan. Oon jo henkisesti ruvennut valmistautumaan siihen etten pysy retkipyörällä hänen köykäsen kyykkypyörän vauhdissa mukana.

Minäkin vissiin koitan tuonne Stadin suunnasta ajella. Tarkoitus olisi olla ajoissa. Onko letkaa?

Minä voisin liittyä matkaan! Mistä liikkeelle ja monelta?

Itse asun martinlaaksossa mutta kaikki lähtöpaikat sopivat!

Bembölen Shell vois olla sopiva kiintopiste. Jotain tällaista ajattelin: https://goo.gl/maps/ig3E4 . Pitstop Oripäässä ja sitten radalle. Vähän on vielä epävarmaa toi lähtö, mutta jos lähtee niin sitten vissiin viimeistään klo 7:30 Bembölestä liikkeelle että ois kymmenen pintaan radalla.

Yhyy ja nyyh, ratakauden avaus ei hoidu vielä ensi lauantaina, jotain pääsiäis sukkulointia esteenä. Joten pitäkääpä te hauskaa munkin puolesta.

Back