tate66
Kaatomaisteri
Selviää varmaan paikan päällä, aamusta vaan kaffeelle ja matkaanMitehän paljon tuolla mahtaa olla porukkaa, jos
mahtuis sekaan kurvailee.

Harmin paikka kun Mikuni ei pääse kautta aloittamaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selviää varmaan paikan päällä, aamusta vaan kaffeelle ja matkaanMitehän paljon tuolla mahtaa olla porukkaa, jos
mahtuis sekaan kurvailee.

ei tarvi kun Hillomunkki on itse tulossa paikalle
Bembölen Shell vois olla sopiva kiintopiste. Jotain tällaista ajattelin: https://goo.gl/maps/ig3E4 . Pitstop Oripäässä ja sitten radalle. Vähän on vielä epävarmaa toi lähtö, mutta jos lähtee niin sitten vissiin viimeistään klo 7:30 Bembölestä liikkeelle että ois kymmenen pintaan radalla.
Tämä sopii ainakin minulle! Minun puolestani myös aikasemmin voi lähteä liikenteeseen.
No otetaan sitten vähän lisävaraa, eli lähtökynnys ylitetään klo 7:10 - sotilaallisen täsmällisesti. Lollipop-köröttelyä kohdetta kohti.
Ymmärsinkö nyt oikein, että pyörän/kuskin iällä ja mallilla ei ole niin väliä, vaan tapahtuma on kaikille avoin? Tosiaan aika niukasti löytyy tietoa mistään ko. tapahtumasta.
Kiinnostaisi kyllä![]()
No otetaan sitten vähän lisävaraa, eli lähtökynnys ylitetään klo 7:10 - sotilaallisen täsmällisesti. Lollipop-köröttelyä kohdetta kohti.
Eipä mikään ihme että ohittelit meikää vähän väliä.Olihan kiva ajelle taas alastarolla vaikka radalla olikin kovasti ruuhkaa. Polvipalaankin tuli raapu vaikka en edes kaatunut![]()
Kiitokset täältäkin. Tana Tate, vaikka videot on katsottu etu- ja tapaperin niin ei löytynyt tälläkään kertaa veturista valittamisen aihetta. Edes jälkikasvu ei kehdannut valittaa että olis ajettu liian hiljaa.Kiitokset kaikille letkassa olleille, valitukset veturista voi laittaa topikin jatkoksi![]()
Sinä pääsit videolle, laitan linkin privana niin pääset kurkkikaan kunhan se latautuu ensin loppuun.Kiitokset täältäkin. Tana Tate, vaikka videot on katsottu etu- ja tapaperin niin ei löytynyt tälläkään kertaa veturista valittamisen aihetta. Edes jälkikasvu ei kehdannut valittaa että olis ajettu liian hiljaa.