Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen odottelemassa siinä jossakin lähimmällä bussipysäkillä ABC:n risteyksen jälkeen Oripäähän päin mennessä.
Repsol väritetty Blade ja mustaa Gorea päällä. Liityn porukan jatkoksi kunhan morjestatte kohdilla.
Toni
Eiköhän toi onnistu, tosin melko ajoissa tuon pitää tapahtua kun kahviakin pitää juoda ennen lähtöä.Näyttää sää ennuste sen verran hyvältä,että 99% varmuudella mukana, kunhan joku käy laskemassa kottaraisen ulos tallista aamulla![]()
Onko kukaan lähdössä pk-seudulta ajelemaan?
Hyvä siellä on kuitenkin ajoissa olla ettei tule mahdotonta kiirusta.Paronien päällikön mukaan ajajakokousta ei olisi.
Minäkin vissiin koitan tuonne Stadin suunnasta ajella. Tarkoitus olisi olla ajoissa. Onko letkaa?
Paronien päällikön mukaan ajajakokousta ei olisi.
Minä voisin liittyä matkaan! Mistä liikkeelle ja monelta?
Itse asun martinlaaksossa mutta kaikki lähtöpaikat sopivat!
Bembölen Shell vois olla sopiva kiintopiste. Jotain tällaista ajattelin: https://goo.gl/maps/ig3E4 . Pitstop Oripäässä ja sitten radalle. Vähän on vielä epävarmaa toi lähtö, mutta jos lähtee niin sitten vissiin viimeistään klo 7:30 Bembölestä liikkeelle että ois kymmenen pintaan radalla.
ei tarvi kun Hillomunkki on itse tulossa paikallepitäkääpä te hauskaa munkin puolesta.