Moniko ajaa Aprilialla ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli itsekkin lauantaina hommattua ensimmäinen iso Aprilia malliltaan RSV 1000 R Factory vm. 2005 :)
Lumien sulamista ootellessa ,että pääsis ajamaan :grin:

Hieman OT, mutta mitä renkaita ootte rsv:ssä käyttäny ku renkaiden hommaaminen olisi edessä ennen ajokauden alkua? Rataslikseillä ei varmaan mikään mukava ole maantiellä ajaa ainakaan, jos tien pinta on märkä :p

:thumbsup: sama mopo mulla

Hieman OT, mutta mitä renkaita ootte rsv:ssä käyttäny ku renkaiden hommaaminen olisi edessä ennen ajokauden alkua? Rataslikseillä ei varmaan mikään mukava ole maantiellä ajaa ainakaan, jos tien pinta on märkä :p

Dunlop SportSmart - "pärjää radallakin", mutta oikein muikea katu- ja mutkatiekäyttöön. Olen ollut tyytyväinen, no vasta toinen setti menossa... (Tuono Gen2)

Kawasaki vaihtui eilen Apriliaan. Ensikosketus v-twinien maailmaan eikä taida paluuta olla. Koko kotimatka (670km) oli yhtä juhlaa. Voi sitä väännön ja jytinän määrää :grin::jippikaijee:

Kyllä se siitä vielä suruksi muuttuu jahka pääset tutustumaan teknisiin ongelmiin :D

Sulla on kyllä joku maanantaikappale. Siitähän oli vanha pata käynyt auki, ja kaikenlaista häröä löytyy. Millä historialla sun laite muuten on?

Kawasaki vaihtui eilen Apriliaan. Ensikosketus v-twinien maailmaan eikä taida paluuta olla. Koko kotimatka (670km) oli yhtä juhlaa. Voi sitä väännön ja jytinän määrää :grin::jippikaijee:

Uskallanpa onnitella! Kyllä V-twinit on upeita käytökseltään ja äänimaailmaltaan! :thumbup: Tuonon alustakin rokkaa nakupyöräksi erittäin hyvin :respect:
Takakumin kulumisnopeus sattaa yllättää vs. rivinelkut... :)-

(Niin, noista D-livilin heitoista ei kannata yöuniaan menettää, sillä sattuu olemaan niin kovin marinoitu yksilö että pettymyksen sävyttämät kommentit tavallaan ymmärtää... :boring: )

Ilmoittaudun! RSV Mille -02.
LeoVincen putki, collector modi, Gabro 255 lastu.
Yksi kesä takana katua ja muutama setti Alastaroa. Rouheesti jytisee.
Uskoisin että pyörä on tälläkin palstalla vaikuttavan "Mirkun" entinen.

Jep minunhan exä tuo on, pidä hyvä huoli siitä :peukutpystyyn:
Voih, ne äänet :polonen:

^
Mirkku,

Tuliko koskaan mitattua paljonko noilla modeilla takapallolta?

Sulla on kyllä joku maanantaikappale. Siitähän oli vanha pata käynyt auki, ja kaikenlaista häröä löytyy. Millä historialla sun laite muuten on?

Se on Suomessa uutena myyty, kaadettu ekan tai tokan omistajan toimesta uutuuttaan (en muista tarkasti), lunastettu muovien hajoamisen takia. Sitten laitettu uusilla orggiskatteilla kuntoon.

Sen jälkeen se on tainut olla vain yhdellä omistajalla ennen mua. Edellinen omistaja oli joku entinen ratapyöräilijä joka ainakin omien sanojensa mukaan huollatti pyörää tunteella.

Mun aikana siitä on porsinut kone, mittaristo, nopeusmittarin anturi, kytkimen työ- ja pääsylinteri, etujarrun pääsylinteri, hapettuneita liittimiä siellä täällä, bensatankin sisäiset letkut, bensapumppu, kampiakselin asentotunnistin ja nyt viimeisimpänä pitkään haettu bensan paineensäädin.

Se on Suomessa uutena myyty, kaadettu ekan tai tokan omistajan toimesta uutuuttaan (en muista tarkasti), lunastettu muovien hajoamisen takia. Sitten laitettu uusilla orggiskatteilla kuntoon.

Sen jälkeen se on tainut olla vain yhdellä omistajalla ennen mua. Edellinen omistaja oli joku entinen ratapyöräilijä joka ainakin omien sanojensa mukaan huollatti pyörää tunteella.

Mun aikana siitä on porsinut kone, mittaristo, nopeusmittarin anturi, kytkimen työ- ja pääsylinteri, etujarrun pääsylinteri, hapettuneita liittimiä siellä täällä, bensatankin sisäiset letkut, bensapumppu, kampiakselin asentotunnistin ja nyt viimeisimpänä pitkään haettu bensan paineensäädin.

Huikea myyntipuhe. Vituttaa toi kauppafarssi nyt vähemmän.

Eiku kysyin kun en tiedä mistä kauppafarssista puhut. Mun vai sun? :D

Jaa-a, se on tämä JMH yrittänyt pari päivää ostella ratapäiville lippuja, kun on menot aseteltu jo hieman siihen suuntaan. Vaan kaupan on suunnitellut sama heppu, kuin Aprilian alkuperäisen lataus- ja starttijärjestelmän.

Saatanan italialaiset!

Muoks: lisästressin toi, että löi aamulla nettipankin tunnukset tilttiin, ja sitä ei korjata kuin konttorilla. Klo 10.00 siellä sitten eläkeläisten kanssa jonotin, että ehtii klo 12.00 kaupan avajaisiin tunnukset käsissä poltellen.

Sanomattakin selvää, etten asu Strömsössä.

Jaa-a, se on tämä JMH yrittänyt pari päivää ostella ratapäiville lippuja, kun on menot aseteltu jo hieman siihen suuntaan. Vaan kaupan on suunnitellut sama heppu, kuin Aprilian alkuperäisen lataus- ja starttijärjestelmän.

Saatanan italialaiset!

Muoks: lisästressin toi, että löi aamulla nettipankin tunnukset tilttiin, ja sitä ei korjata kuin konttorilla. Klo 10.00 siellä sitten eläkeläisten kanssa jonotin, että ehtii klo 12.00 kaupan avajaisiin tunnukset käsissä poltellen.

Sanomattakin selvää, etten asu Strömsössä.

Hyvä ku muistutit, pitää tilata jo ennakkoon staattori varastoon, koska sitä mun pyörään ei vielä mun aikana (5000km) ole uusittu :D

Eipä mennyt kauaa ennen ensimmäisiä murheita. Tuono vuotaa jäähdytinnestettä ja oikein kahdesta kohtaa. Jospa se korjaantuu ruuvattavilla rosteriklemmareilla.

Back