linnunrata
New member
Sen verran voisin kuitenkin vielä Nakkilan Pyörä ja Moposta kertoa tasapuolisuuden nimissä, että viime keväänä ostin sieltä ajokengät, kypärän ja hanskat (yli 300 euron paketti) ja silloin sain erittäin hyvää palvelua, joskin silloinkin melkoisen odottelun jälkeen.Itsellä ainakin on vain hyvää sanottavaa Nakkilan putiikista
Ei ehkä Helsingissä, mut Nakkilassa oon saanu hyvää palvelua ja yhden pyörän olen sieltä ostanut. Tietty pienempää sälää myös.
Palvelu ollut aina kohdillaan!![]()
Viime keskiviikon "myyjäsetissä" ei enää ollut kyseistä herrasmiesmyyjää. Kiitos hänelle! Samoin muistan, että viime kesänä liikkeessä oli erittäin asiallinen ja palveluhenkinen naismyyjä.
Mutta tosiaan huonolta näyttää tulevaisuus, jos viime keskiviikon asenteella aiotaan mennä eteenpäin...
Mutta viis näistä, tarjontaa onneksi on yllin kyllin ja Raumalla uusi liike, jota aion jatkossa käyttää!!!
Turvallisia ajokilometrejä ja pilkettä silmäkulmaan!
Vaikka joskus hiillyn huonosta palvelusta, muistutan itselleni, että jos joku muu on tyhmä, se ei anna minulle oikeutta olla tasan yhtä tyhmä (...vaikka joskus tosi paljon tekisi mieli valita sanat "parhaasta kokoelmastaan...."
Linnunrata
että tarttisin hiukan jelppiä, niin myyjät vain katsoi päin ja jatkoi nauramista, kunnes huusin että "ONSE NYT PERKELE KUNNEI MYYMINEN KIINNOSTA
" ni kyllä sammu youtube ja tuli palvelua. mutta onko nykyään näin että joutuu myyjille huutamaan ja kiroomaan että saa palvelua? V*ttu mitä touhua, ja oli viiminen kerta kun käyn siinä puljussa! loppujen lopuksi sovittelin kamoja noin tunnin ja totesin että pitäköön romunsa ja tilasin kamat saksasta
=> taas lähtee yksi alan yritys historian kirjoihin?! -Tsemppiä saneeraukseen.