• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Fireblade

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dreamer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En mä ainakaan säädättäisi, kun ilmeisesti ei PC:a ole valmiina. Läppääkään en jättäsi auki, eipä siitä suurempaa iloa ole. Ja mitäs sitten jos välillä käy laihalla ja välillä paksulla? :) Jos se on hondan hyväksymä putki, niin ei pitäis mitään suurempia ongelmia tulla.

Ei ole PC:tä valmiina, äkkiähän tosta tulee säätöineen joku 600 € pieti. Kai tolla läpällä muutakin virkaa on kuin vaimentaa enemmän koska laikkakoneella oli tuntuma, että läpän ollessa kokoajan auki kone "heräilee" paremmin alemmilla kierroksilla. Jätin tosiaan vaijerin pois eikä viittis jumpata sitä takasin kun juuri panin pöntön välikäyrineen paikoilleen.

Viimeksi muokattu:
Nuo säädätykset on rahastuksia jos sulla on viimesimmät palikat. Ne toimii ilman mitään kämäsien pajojen muka viimosenpäälle tilaamia läppärin ilimottamia päivityksiä. Elekeä uskoko nuihin eri pajojen mainoksiin vaan tunnustelkaa perseellä. Jos lähtee ja kulkee tasaseen niin turha viedä pajalle. Saattaa olla toisinkin.

Viimeksi muokattu:
Ei ole PC:tä valmiina, äkkiähän tosta tulee säätöineen joku 600 € pieti. Kai tolla läpällä muutakin virkaa on kuin vaimentaa enemmän koska laikkakoneella oli tuntuma, että läpän ollessa kokoajan auki kone "heräilee" paremmin alemmilla kierroksilla. Jätin tosiaan vaijerin pois eikä viittis jumpata sitä takasin kun juuri panin pöntön välikäyrineen paikoilleen.

Joo jos se vaijeri on irti niin anna olla, ei se itelläkään missään vaiheessa kiinni ole ollut :D

Se läppä aukeaa kait jossain 4000rpm kohdalla, niin se mitä sen alla tapahtuu heräilyissä ja väännöissä on aivan se ja sama oikeastaan ihan kaikissa olosuhteissa. Koska jos haluat sitä mopoa lähdettää enemmän, sulla on todennäköisesti enemmän kuin 2500rmp mittarissa :) Omassa se vaijeri ei ollut kiinni kun mopon ostin, enkä ole jaksanut sitä viritellä paikalleenkaan.

Onko kenelläkään kokemuksia välitysten (rattaat) vaihdosta? Mulla 02 954 bleidi, ja kiinnostaa tietää mahdollisista kokemuksista. Sekä ostetaan PC III usb jos jollain sattuu lojumaan nurkissa. Pian se kesä on täällä!

Onkos jotain vinkkiä, kun mun -03 954:stä on vilkun kytkin lopettanut toimintansa? Pikkuhiljaa kuoli pois, vaikuttais ottaneen jonkun sortin kosketushäiriötä. Mahtaako sitä hallintayksikköä saada purettua, vai pitääkö tässä lähteä metsästämään purkuosia Suomesta tai pahimassa tapauksessa tilaamaan rapakon takaa?

Onkos jotain vinkkiä, kun mun -03 954:stä on vilkun kytkin lopettanut toimintansa? Pikkuhiljaa kuoli pois, vaikuttais ottaneen jonkun sortin kosketushäiriötä. Mahtaako sitä hallintayksikköä saada purettua, vai pitääkö tässä lähteä metsästämään purkuosia Suomesta tai pahimassa tapauksessa tilaamaan rapakon takaa?

Jos sinne saa ns. kontaktisprayta sumutettua väliin, niin sitä ja naksuttelua. Jos ei lähde toimimaan, niin auki.

Veikkaan hapettumaa.

Mulla temppuilee vilkkukytkin aina keväällä, kun mopon ottaa käyttöön. Samoin kylmillä ilmoilla (alle 10 c) toiminta on aika verkkaista. Ihan crc:llä olen asiasta selvinnyt.

Tuli tilattuu tollanen takapenkin " kuuppa" Hong Kongista. halpuus houkutteli, hinta 26 ekee. Saa nähdä miten paljon poikkee Pearl white väri pyöränväristä.:D

Jos joku haluaa kyytiin voit sanoa, että valitettavasti tämä on kovaan yksinajoon suunniteltu kilpamoottoripyörä. Jos taas joku toinen haluaa kyytiin, voit sekunnissa paiskata muovilärpäkkeen ojaan ja ajaa kohti auringonlaskua.

Tämä tarina kyllä moninkertaistaa kuupan käyttöarvon. Nyt pakkohankinta.

Itselläni bleidi on kesäisin ainoana kulkupelinä ja päivittäisessä käytössä. Jäisi koppa kyllä hyvin nopeasti nurkkaan lojumaan, jos päivittäin saisi olla ruuvaamassa.

Kieltämättä aika nolon näkönen :)-
jos tosiaan 2 päällä usein niin hommaa vaan hienompi takapenkki

Minkälainen on hienompi takapenkki ja mistä niitä saa? Ei vakiossakaan mitään vikaa, mutta vaihtelun ja ruuvaamisen ilostahan näitä tehdään.

Back