Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miksi nykypäivänä rajoitettaisiin tän luokan pyöriä? tehohan on niissä selkeä kilpailuvaltti?
^Jenkit tota harrastaa, en tiedä miksi. Yamahan lisäksi myös Kawoissa on ECU pohjaisia rajoituksia. Noi rajoitukset saa pois esim. flashaamalla ECUn.
Jenkeissähän rajat on osavaltioiden välillä eri. Jos vertaa Kalifornian autokantaa vaikkapa Texasin autokantaan, niin ei uskoisi olevansa samassa maassa. Mopojen kanssa valmistajat eivät tee osavaltiospesifisiä versioita, vaan jenkkimalli on tyypillisesti Kalifornian lainsäädännön mukainen.
Lisäksi tuotevastuulaki on korvaustasojen osalta "erikoinen" ja siitä pääsee kätevästi eroon kunhan tekee tuotteensa niin että asiakkaat modaavat pelin omalle vastuulleen.
komea homma! onko siellä siis ruuvi vai pultti ja kierteet?
Näyttää toimivalta, itse laiskuuttani tilasin noi.. ( hyvin toimii myös)N 2mm reikä, johon on ruuvattu 2,5mm pultti. Kierteet pultti teki mennessään tuollaiseen muoviin.
Vaijereitahan tässä ei ole, vaan kaasukahva on potentiometri, joka kertoo eculle mitä kuski olisi vailla....
https://docs.google.com/file/d/0B-j_oKL3tntvT0xXTE11Z3ViMU0/edit?usp=docslist_api
Onko se potikka tuossa alumiinilevyssä kiinni? Ei ole varaa viilata alsalevyn kiinnitysreikiä soikeaksi ja kääntää sen pari milliä?
Vai menikö minulla nyt jotain oleellista toiminnasta ohi ja levyä kääntämällä klappi kääntyy mukana?
Näyttää toimivalta, itse laiskuuttani tilasin noi.. ( hyvin toimii myös)
http://www.ebay.com/itm/Throttle-Sp...ons-/161697406167?hash=item25a5ea9cd7&vxp=mtr
GPS dongeli kuuluu jonnekin, arvelivat että keulaan.
Ja tänään tuli DDA+. Eikä toki minkään valtakunnan ohjetta mukana. Kovasti asian kanssa DF:n hlökunta näki vaivaa, mutta lopuksi laitettiin kysymystä tehtaalle kun intter- tai intranetti ei osannu vastata. GPS dongeli kuuluu jonnekin, arvelivat että keulaan. Takasatulan alle sarjaporttiin menee toi muistimokkula. 23.5. Alastaroon katsomaan mitä se kertoo mulle.