1299 Panigale

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Poistettu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tankki tuossa laitteessa on vain väärän muotoinen. Mihin sen jatkuvan stondiksen laittaa? En vois ostaa.

Onnittelut vaan mahtavasta prätkästä ja pidä vain ne killerit pois niistä putkista ku ei mun miälestä yhyreskää ducatis oo ollu liian kovat äänet mitä oon kuunnellu täs vuasien saatos :WAZAAP:
Tai sitte mä oon vain tottunu tuallaaseen ukkoosen jylinähän :grin:

Ja joo siälä ringillä tehtiin jotain kaivuu töitä en sitte tiädä, että mitä, mutta tuskin on valamis viälä hetkehen... Ensviikolla se rata vissihin aukiaa.

Onnittelut vaan mahtavasta prätkästä ja pidä vain ne killerit pois niistä putkista ku ei mun miälestä yhyreskää ducatis oo ollu liian kovat äänet mitä oon kuunnellu täs vuasien saatos

Kiitos vaan. Mutta sen verta monta ajoharjoittelupaikkaa tässä on jo itseltäni mennyt vuosien saatossa alta, että äänistä tingin jotta ajo voisi jatkua. Valitettavasti tämänkin Ducatin melujen fanit lasketaan Suomessa sadoissa, maksimissaan tuhansissa. Loppuja se ärsyttää. Joten killerit tulee, mä en omalta osaltani halua olla hankaloittamassa harrastuksiani. Tai jos killerit ei riitä säädyllisen äänen saamiseksi, jopa vakioränni.

Kiitos vaan. Mutta sen verta monta ajoharjoittelupaikkaa tässä on jo itseltäni mennyt vuosien saatossa alta, että äänistä tingin jotta ajo voisi jatkua. Valitettavasti tämänkin Ducatin melujen fanit lasketaan Suomessa sadoissa, maksimissaan tuhansissa. Loppuja se ärsyttää. Joten killerit tulee, mä en omalta osaltani halua olla hankaloittamassa harrastuksiani. Tai jos killerit ei riitä säädyllisen äänen saamiseksi, jopa vakioränni.
Ihmetyttää välillä miten Luigi on saanu panin homologioitua ( 106db), kun esim 998 on 95db..( vakioputkilla)
Monilla radoilla meilläpäin ( dijon 100db, bresse 98db, ledenon 100db, anneau du rhin 103db jne..)on sitten hirveä kitinä äänistä.. "Menköön nyt tälläkertaa" on yleensä kommentti, toistaiseksi on kylläkin aina päässy radalle..
Mulla on termignonin putket killereillä, ja soundi on itseasiassa mielyttävämpi kuin vakiopöntöillä..
Mitattu n 6000rpm 104db..

Noi Italian tyyppihyväksynnät on itselläkin välillä herättäneet ihmetystä, vanhassa "kanttiputki" RSV4:ssa tyyppikilven lukema oli 109 db / 6120 rpm, 106 db ekoissa aprc-malleissa ja näissä 2013- malleissa 100 db.
MV:ssä taitaa olla 106 db ainakin f3:ssa.
Kaveri ei päässy joskus takavuosina 1098:lla vakiputkilla äänistä läpi Apparalla.
Mittasin joskus ton oman 2013-mallin RSV4:n, vakioputkilla se on kovaäänisempi kun nykyisellä Akralla killerin kanssa, nyt sillä pääsee jopa Apparalle ajamaan:thumbup:

Asensin killerit ja käänsin kaavion. Soundeja: http://youtu.be/ktXSgjURbGs

Jonkun verran hiljeni, mutta uskokaa, ei mene vahingossa pölynimurin kanssa sekaisin killereilläkään. Käviskö vähä ajamassa?

Ei varmaan kuulostaa yhtään hyvältä torvi auki vetäessä... :wanna:

Radalle toki poistan noi. Äsken kävin mopolla Motonetissa ja Gigantissa. Käsittämättömän paljon vaimeni mökä. Tosi jees, vaikka ei se missään nimessä tosiaan hiljainen ole vieläkään. Kerran vähä avasin ja heti oli 170 lasissa, lopunaikaa pintakaasulla putputellen.

Radalle toki poistan noi. Äsken kävin mopolla Motonetissa ja Gigantissa. Käsittämättömän paljon vaimeni mökä. Tosi jees, vaikka ei se missään nimessä tosiaan hiljainen ole vieläkään. Kerran vähä avasin ja heti oli 170 lasissa, lopunaikaa pintakaasulla putputellen.
Eikö suomessa ole db-rajoja radoilla?

Ahvenistolla 95dB paitsi parina melupäivänä kesässä. Motoparkissa ohiajomelu muistaakseni 96 tai 97dB paitsi melupäivinä ja muilla radoilla käytännössä 110dB.

Ei ole ainakaa Alastarolla tai Kemoralla mittareita näkyny. Onko tää semmne fiilispohjanen mittaus?
Sorry semisti offtopic.

Hyvältä kuulosti killereillä toi clippi, vaik oliki killerit :right:

1299s omasta mielestä ylivoimaisesti kaunein mp tällä hetkellä. Toivottavasti en nää koskaan livenä kadulla, koska sit tulee ajettua kolari, kun ei silmiä irti saa on se niin upee karkki :rakastunut: Onko Ducati kieltänyt vai kuinka ei löydy yhtään kadulla kuvattua "omistaja arvostelua"? Vai onko kyseessä vaan niin täydellinen laite ettei kuskit ehdi kameroillaan leikkiin :D

Ei ole ainakaa Alastarolla tai Kemoralla mittareita näkyny. Onko tää semmne fiilispohjanen mittaus?
Sorry semisti offtopic.

Hyvältä kuulosti killereillä toi clippi, vaik oliki killerit :right:

Käytännössä ei mitata, mutta jos ilman vaimenninta rataa kiertää niin sanomista varmasti tulee.

Onko Ducati kieltänyt vai kuinka ei löydy yhtään kadulla kuvattua "omistaja arvostelua"? Vai onko kyseessä vaan niin täydellinen laite ettei kuskit ehdi kameroillaan leikkiin :D

Täällä kelit on niin kylmät, etten minä ainakaan juuri viitsi ajaa saati kuvata. Isoilla markkinoilla kuten jenkit, ensimmäiset pyörät luovutellaan asiakkaille ensi viikolla. Eiköhän niitä videoita sitten pukkaa.

Eikös näissä ole juuri kylmiä kelejä varten tuo lämmitys ;) ?
Ite en oo malttanu olla ajelematta. Äsken meni taas ihan huomaamatta reilu 150km lenkki eikä tossa nyt kovin pahasti ranteet väsy vaikka on toi korkeempi performance-jakkara kiinni. On vaan melko karsees kunnos nuo kippuratiet. Niin täynnä reikää ja railoa että alkaa muistuttaa jotain muuta ku sivistysmaan tieverkostoa.

Back