Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onpa hyvä että mainitsit noista jarrupaloista, pitääkin napata tänään Motonetista jarrupalat kun muutenkin sinne on asiaa...muutoin kaikki satulassa ym olikin kunnossa ja ennen kaikkea vaihtoivat jarruletkun TAKUUSEEN biketeamissa, toki engelsmannien hyväksymisen jälkeen. jarrupalat vaihdatin siellä myös ja oli kyllä sikahintaiset, 75 ecee..ens kerralla haen motonetistä 25€.

Olen seuraillut käytettyjen 1200 Explorer-mallien hintakehitystä ja pian alkaa ensimmäiset vuosikerrat olemaan lompakolle sopivissa hinnoissa. Pitäisi päivittää tuo ns. matkapyörä (CBF1000) ja pidän tätä yhtenä vaihtoehtona. Jotenkin vain mietityttää näiden laatu ja kestävyys kun on vaihdettu kansia, moottoreita, ECUja yms. aika monelle.
Miten se kansihomma meni, nehän vaihdettiin takaisinkutsuna ainakin 2012 -mallin pyöriin. Loppuivatko ongelmat vaihdon jälkeen ja ongelma korjaantui?
Olen seuraillut käytettyjen 1200 Explorer-mallien hintakehitystä ja pian alkaa ensimmäiset vuosikerrat olemaan lompakolle sopivissa hinnoissa. Pitäisi päivittää tuo ns. matkapyörä (CBF1000) ja pidän tätä yhtenä vaihtoehtona. Jotenkin vain mietityttää näiden laatu ja kestävyys kun on vaihdettu kansia, moottoreita, ECUja yms. aika monelle.
Miten se kansihomma meni, nehän vaihdettiin takaisinkutsuna ainakin 2012 -mallin pyöriin. Loppuivatko ongelmat vaihdon jälkeen ja ongelma korjaantui?
moro, normi hinta vakuutukselle, minun lienee 650-700€ haarukassa kunnon kaskon kera.
onko kenelläkään tiettoo?????
Vaihdoin akun, no problemaa, mielestäni asiallisesti kiinni kaikkine johtoineen mutta polttoaine mittari on nollassa ja ei näytä mitään.
ilmeisesti irroitin jotain asiaan kulumatonta?![]()
..älä hitossa..olisi liian helppo mun polulla..
kuinka pikkutiikeri vienyt mutkatietä eteen päin?
Se ongelma oli ylimääräinen melu. Minulla ei ole sitä, eikä muitakaan ongelmia ollut, ECU vai mika keskusyksikkö, vaihettiin takuuseen.
Ei niitä tietääkseni kaikkiin 2012 mallin pyöriin vaihdettu, ainakaan Ruotsissa, enkä usko, että muuallakaan.
20k ajettu omalla, eikä ole ylimääräisiä ääniä, vaikka pyörä siihen netissä kiertäneeseen VIN-sarjaan kuuluukin.
http://www.tiger-explorer.com/index.php/topic,3966.0.html
Tietysti harvapa vaivautuu tuohonkaan ketjuun kirjoittamaan jos ongelmaa ei ole, tuolta saa kyllä sen käsityksen, että ainakin USA:ssa korjattiin, kunhan vain valitit.
Kuriositeettinä, jos vaihdettiin niin takuu(moottorin) piteni vuodella, eikös se olisi meille joille ei ole vaihdettu se takuunpidennys ollut enempi tarpeellinen.![]()

Yllättävän halvat vakuutukset tuohon peliin. En nyt muista missä lehdessä oli tuo Trumppa vakuutusvertailussa, mutta tällä kertaa en jaksanut kaikkia vakuutusyhtiöitä alkaa selvittään, kun 1200 € tarjottiin Pohjolassa ja IF:ssä 840 €. Taisi olla jopa tarkalleen sama summa, mitä oli kyseisen lehden vertailun halvin.
Jos tuota kytkinkahvaa haluaisi keventää niin mitä konsteja tuohon löytyy? SW-motechin jalkatapit ajattelin tilailla tässä, jos Thaimaan matkasta vaan selvitään elävinä takaisin.![]()