Topikin lukukerroin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karkov
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Karkov

New member
Hei!

Olisiko mahdollista saada foorumilta poistettua/disabloitua tuota laskuria, joka kertoo kuinka paljon mitäkin topikkia on "klikattu" (luettu) ?

Ystävällisin terveisin, tilastoihin kyllästynyt käyttäjä. :bye:

Älkääskuulkaasnyt....:p.

Yksi tuijottaa tuota puntti tahmeana, otsa märkänä ja suu kuivana.....
toinen ei välttämättä edes noteeraa koko asiaa.

Ihan samoilla mennään vaikka "ajoavusteiden suhteen".

Yksi.... epäilee, pysyykö jarrussa lainkka pystysä ilman ABSeja.....
on ihan satavarma, että perä lipee alta ensimmäisessä avauksessa.....
ja jos ei lipee.... peli kiipee syliin ja sitten ollaan selällään.....

Toinen.... vois vähemmän välittää moisista härpäkkeistä ja etsii syytä peilistä
jos kaasukapula ja jarrukahva ei riitä voiman ja vauhdin säätelyyn....

Toisaalta.... Konsensuksen nimissä voisi ihan hyvin KIELTÄÄ kaikki nuo edellä mainitut.....
niin laskurit kuin ajoavusteetkin :p.

Olis maailma taas monelle mukavampi paikka.. eikä kaikki kuitenkaan voittais.... siltikään :;):.

Myönnettäköön, että tässä pitää tietää eräs joka viittaa aina "klikkauksien määrään" :grin:

TATTADAAAAAA. Ja turhimman topiikin palkinto menee...........

Oot kyllä aika asian ytimessä, mut sanoisin että tää topikki tulee vasta #6:na. :thumbup:

Top5 vois olla vaikkapa tällästä:

"Kahvikupin hinta"
"Miksi BMW?"
"Mitä oot viimeaikoina tehny Bemarillesi?"
"Ylinopeus vaarantaa itsesi"
"Liikenneprofessori: Kaahaavat motoristit saatava kuriin!"

Hei!

Olisiko mahdollista saada foorumilta poistettua/disabloitua tuota laskuria, joka kertoo kuinka paljon mitäkin topikkia on "klikattu" (luettu) ?

Ystävällisin terveisin, tilastoihin kyllästynyt käyttäjä. :bye:

Heh, mä koen tuon statistiikan hyvinkin tarpeelliseksi - tosin täytyy myöntää, etten seuraa niistä muuta kuin noita omia linkkejä ratakuvakansioihini :D Siitä taas on hyötyä kaikille kiinnostuneille, koska siitä saan osviittaa sille, onko hommassa mitään järkeä -eli katseleeko niitä kuvia kukaan. Toisaalta, saan mä sen tiedon Flickerin statistiikastakin. Sen mä tiiän ettei luonto- ja maisemakuvat paljoo nappaa ketään - niitä katsellaan noin 0.5% kaikista :O

Oikeesti, mitä sillä tiedolla tekee kuinka moni on käynyt katsomassa? Ehkä joku pienen narsistin mieltä se voi hivellä, kun omasta mielestään hyvän topikin avannut tai johonkin muuhun heittänyt provon. Tosin aivasen sama vaikka onkin tuo tieto näkyvillä, kun tahtoo oikeen sitä seurata, niin voi sen hakea :D

Heh, mä koen tuon statistiikan hyvinkin tarpeelliseksi - tosin täytyy myöntää, etten seuraa niistä muuta kuin noita omia linkkejä ratakuvakansioihini :D Siitä taas on hyötyä kaikille kiinnostuneille, koska siitä saan osviittaa sille, onko hommassa mitään järkeä -eli katseleeko niitä kuvia kukaan. Toisaalta, saan mä sen tiedon Flickerin statistiikastakin. Sen mä tiiän ettei luonto- ja maisemakuvat paljoo nappaa ketään - niitä katsellaan noin 0.5% kaikista :O

Oletko epävarma itsestäsi? :D

Oikeesti, mitä sillä tiedolla tekee kuinka moni on käynyt katsomassa? Ehkä joku pienen narsistin mieltä se voi hivellä, kun omasta mielestään hyvän topikin avannut tai johonkin muuhun heittänyt provon. Tosin aivasen sama vaikka onkin tuo tieto näkyvillä, kun tahtoo oikeen sitä seurata, niin voi sen hakea :D
Voi kun tietäskin kaikkien sivuston käyttäjien tarkotusperät ja vois siitä haarukoida onko järkee vai ei :D

Back