Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
.Myönnettäköön, että tässä pitää tietää eräs joka viittaa aina "klikkauksien määrään"![]()
"mut ku määrä voittaa laadun..."![]()
TATTADAAAAAA. Ja turhimman topiikin palkinto menee...........
TATTADAAAAAA. Ja turhimman topiikin palkinto menee...........
Hei!
Olisiko mahdollista saada foorumilta poistettua/disabloitua tuota laskuria, joka kertoo kuinka paljon mitäkin topikkia on "klikattu" (luettu) ?
Ystävällisin terveisin, tilastoihin kyllästynyt käyttäjä.![]()

Heh, mä koen tuon statistiikan hyvinkin tarpeelliseksi - tosin täytyy myöntää, etten seuraa niistä muuta kuin noita omia linkkejä ratakuvakansioihiniSiitä taas on hyötyä kaikille kiinnostuneille, koska siitä saan osviittaa sille, onko hommassa mitään järkeä -eli katseleeko niitä kuvia kukaan. Toisaalta, saan mä sen tiedon Flickerin statistiikastakin. Sen mä tiiän ettei luonto- ja maisemakuvat paljoo nappaa ketään - niitä katsellaan noin 0.5% kaikista
![]()
Voi kun tietäskin kaikkien sivuston käyttäjien tarkotusperät ja vois siitä haarukoida onko järkee vai eiOikeesti, mitä sillä tiedolla tekee kuinka moni on käynyt katsomassa? Ehkä joku pienen narsistin mieltä se voi hivellä, kun omasta mielestään hyvän topikin avannut tai johonkin muuhun heittänyt provon. Tosin aivasen sama vaikka onkin tuo tieto näkyvillä, kun tahtoo oikeen sitä seurata, niin voi sen hakea![]()