tonttuj
Staattori
Tän ketjun aloittaja voi ehkä toimia koordinaattorina. Jos vain saadaan riittävän iso porukka kasaan.
Tän ketjun aloittaja ollut foomumilla viimeksi vuonna 2013...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tän ketjun aloittaja voi ehkä toimia koordinaattorina. Jos vain saadaan riittävän iso porukka kasaan.
Kuitenkin elävien kirjoissa, toivottavasti?
Laitoin sille viestiä sellaisen sosiaalisen median kautta missä sä et oo![]()
Tilasin just Gimosta puvun. Niillä oli joku tarjous omilla mitoilla teetetystä puvusta. Kansii kysyä...
Minkä puvun tilasit ja millaisen alennuksen sait?
Race-r . 200 hinnasta pois.
Kiitoksia. Missä tuo alennus on mainittu Gimoton sivuilla? En löytäny sitä.
Tossa gimoton etusivuilla pyörivissä mainoksissa ensimmäinen.
Onks ex naked jo nyt niin kovassa kesäkunnossa et näillä mitoilla tilataan?![]()
En ainakaan itse ole oikein vakuuttunut sweepin laadusta kun jokaisesta niistä tuntuu vetoketjuja hajoavan ja velcrot ei enää pidä. Nämä siis noin vuoden ajokäytön jälkeen.
En ainakaan itse ole oikein vakuuttunut sweepin laadusta kun jokaisesta niistä tuntuu vetoketjuja hajoavan ja velcrot ei enää pidä. Nämä siis noin vuoden ajokäytön jälkeen.
Tossa gimoton etusivuilla pyörivissä mainoksissa ensimmäinen.
Onks ex naked jo nyt niin kovassa kesäkunnossa et näillä mitoilla tilataan?![]()

Mitat otettiin ja pikkasen jätin itselleni tavoitetta tosta vatsan kohdalta saada fläsää pois.
Ps. Ostit sitten r6, kilvettömän?
Mukana mahdollisessa "eurobikerin kimppatilauksessa":
1-osanen puku; hanskat; saappaat
Löytyykö muita kiinnostuneita?