Nahkapukujen kimppatilaus Gimotolta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -F.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En ainakaan itse ole oikein vakuuttunut sweepin laadusta kun jokaisesta niistä tuntuu vetoketjuja hajoavan ja velcrot ei enää pidä. Nämä siis noin kahden vuoden ajokäytön jälkeen.

Edit: Tarkensin aikaa ja koskenut kenkiä, sekä 2-osaisia pukuja. Saattaa olla mallikohtaisia ongelmiakin vain.

Viimeksi muokattu:
Tossa gimoton etusivuilla pyörivissä mainoksissa ensimmäinen.
Onks ex naked jo nyt niin kovassa kesäkunnossa et näillä mitoilla tilataan? :p

Kiitoksia. En kattonutkaan sivun alaosaa missä banneri pyöri. Alennus on näköjään vain kisapuvuille. Lähetin TappisMC:lle mailia tourinkipuvusta. Mielenkiintoista nähdä mikä hinta tulee olemaan.

En ainakaan itse ole oikein vakuuttunut sweepin laadusta kun jokaisesta niistä tuntuu vetoketjuja hajoavan ja velcrot ei enää pidä. Nämä siis noin vuoden ajokäytön jälkeen.

Tämä onkin tärkeä tieto.

Jossakin vanhassa ketjussa mainittiin myös Dainesen mittatilauspuvut, joita oli saatavilla Turun Stormin kautta. Onkohan tuo enää mahdollista? En eilen muistanut soitella sinne ja kysellä tilannetta.

En ainakaan itse ole oikein vakuuttunut sweepin laadusta kun jokaisesta niistä tuntuu vetoketjuja hajoavan ja velcrot ei enää pidä. Nämä siis noin vuoden ajokäytön jälkeen.

Ja toinen minkä ite huomannut, että kaadon yhteydessä menee sisäpuku rikki..
Tai no.. Ainakin itellä menny kaksi kertaa nyt.
En tiedä miten muissa on, mutta ainakin tossa ashigarussa on osa suojista kiinni sisäpuvussa.

Tossa gimoton etusivuilla pyörivissä mainoksissa ensimmäinen.
Onks ex naked jo nyt niin kovassa kesäkunnossa et näillä mitoilla tilataan? :p

Mitat otettiin ja pikkasen jätin itselleni tavoitetta tosta vatsan kohdalta saada fläsää pois.
Ps. Ostit sitten r6, kilvettömän?

Mulla ei ole ollut mitään ongelmia Sweepin kanssa.
5 vuotta kestänyt ilman mitään ongelmia.
Paitsi viime syyskuussa kun pahat ampulanssisedät leikkelivät puvun rikki. :;):

PS. Eurobikerin oma "suutari" korjailee pukuja edukkaasti.

Mitat otettiin ja pikkasen jätin itselleni tavoitetta tosta vatsan kohdalta saada fläsää pois.
Ps. Ostit sitten r6, kilvettömän?

Juu luovutin ja ostin pois.
Itekki tota mittatilausta harkinnu ku on noi valmiit mallit vähän eri ruumiinrakenteisille kuin ite on.. Mut katotaan sitten ku sweeppi ei enää pelitä.

Mukana mahdollisessa "eurobikerin kimppatilauksessa":
1-osanen puku; hanskat; saappaat

Löytyykö muita kiinnostuneita?

Pikkusen menny luotto noihin Eurobiker kimppoihin, sitä kautta jos ainoaa pukuaan meinaa niin voipi joutua ajamaan munasiltaan ens kesänä...

Gimoto kiinnostaa mutta läskinpoltto on melkein 10kg jäljessä aikataulusta joten ehkä mä sinnittelen ens kesän vielä noilla vanhoilla riekaleilla ja otetaan mitat vasta sitten kun on mitoissaan.

Tai käyn ilman kimppaa kyselemässä Eurobikerilta hintaa plösön verhoiluun.

Back