Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ Se oli hyvä ettei palellu paikat.. ei siellä vielä kesä kuitenkaan oo![]()
^ Se oli hyvä ettei palellu paikat.. ei siellä vielä kesä kuitenkaan oo![]()
Ai ei oo kesä?!?
No ainakin minusta siellä pärrät pärisi, naiset sai kylmää kyytiä ja pillit vinku.
Ei paljoo enempää tapahdu heinäkuussakaan...
On se jumalauta hienoo omistaa sosiaalisesti hyväksytty mopo. Busan kanssa sai aina kuunnella huomautuksia ja puolustella puuttuvia jarruja![]()
^ Se on nyt sun tallikaveri!

olin niin ällikällä lyöty.. positiivisella tavalla![]()
Tässä ei mun rata-custom-billet-suunnitelmat ole enää mitään... 
Se on ihan hyvä!On se ny kun kaikki kilpavarustelee!Tässä ei mun rata-custom-billet-suunnitelmat ole enää mitään...
![]()

Edit: Me ollaan Jaska vielä voitolla. Nuo kaksi ostaessaan Buimurit allensa eivät aavistaneet, että kaikki tekosyyt ja oljenkorret on nyt niitetty ja aika tuloksille ja näytöille on vihdoin koittanut!
Uusi sato on kylvetty ja välittäminen tulee olemaan viljavaa!

Mä kyllä ehkä muistaakseni kai sanoin joskus jostain rykköseen vaihtamisesta, mutta sä vaan katsoit sieltä möhkös takaa ja virnuilit. Varmaan ajattelit, että älä natiainen siellä viisastele.
Yleensä se totuus vaan valitettavasti tulee lasten suusta![]()
Noooh, odotetaan ne gummit tulevaksi ja alle, niin ei uskalla edes naamaansa näyttää lähelläkään rataa...[emoji14]
Joo, mutta nyt ei oo kuin kuskista kiinni miten kulkee. Eipä se toisaalta aiemminkaan ollut kuin taidoista kiinni![]()
Edit: Me ollaan Jaska vielä voitolla. Nuo kaksi ostaessaan Buimurit allensa eivät aavistaneet, että kaikki tekosyyt ja oljenkorret on nyt niitetty ja aika tuloksille ja näytöille on vihdoin koittanut!![]()
Busalla kun vetää keskiryhmässä, niin saa kuulla kehuja et hyvin sä vedät. Enkä mä edes kuvittele että paremmin radalle soveltuva pyörä minusta Rossia tekee, mut onhan se kiva siirrellä jarrupaikkoja miettimättä kokoajan sulaako vehkeet alle. Tänään ajoin parisataa metriä parkkipaikalla. Busaan tottuneena tuntuu vähän omituisen pikkuselta tuo vehe.
Onnittelut oikean merkin valinnasta!On se jumalauta hienoo omistaa sosiaalisesti hyväksytty mopo. Busan kanssa sai aina kuunnella huomautuksia ja puolustella puuttuvia jarruja![]()
Onnittelut oikean merkin valinnasta!