• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Re: Stadilaiset Turpakäräjät

^ Se oli hyvä ettei palellu paikat.. ei siellä vielä kesä kuitenkaan oo :D

Ai ei oo kesä?!?
No ainakin minusta siellä pärrät pärisi, naiset sai kylmää kyytiä ja pillit vinku.

Ei paljoo enempää tapahdu heinäkuussakaan...

Kylmää kyytiä siä sai vaa yksi nainen ja se en ollut mä. En kuullu pillien vinkunaa. Menny vissiin kuuloki :D

On se jumalauta hienoo omistaa sosiaalisesti hyväksytty mopo. Busan kanssa sai aina kuunnella huomautuksia ja puolustella puuttuvia jarruja:grin:

Totta joo Boltille onnittelut. Unohtui ihan siinä tohinassa onnitella.. olin niin ällikällä lyöty.. positiivisella tavalla :D

On se ny kun kaikki kilpavarustelee! :rant: Tässä ei mun rata-custom-billet-suunnitelmat ole enää mitään... :itkupilli:
Se on ihan hyvä!

Mä kyllä ehkä muistaakseni kai sanoin joskus jostain rykköseen vaihtamisesta, mutta sä vaan katsoit sieltä möhkös takaa ja virnuilit. Varmaan ajattelit, että älä natiainen siellä viisastele.
Yleensä se totuus vaan valitettavasti tulee lasten suusta :D

Edit: Me ollaan Jaska vielä voitolla. Nuo kaksi ostaessaan Buimurit allensa eivät aavistaneet, että kaikki tekosyyt ja oljenkorret on nyt niitetty ja aika tuloksille ja näytöille on vihdoin koittanut! :;):

Uusi sato on kylvetty ja välittäminen tulee olemaan viljavaa!

Edit: Me ollaan Jaska vielä voitolla. Nuo kaksi ostaessaan Buimurit allensa eivät aavistaneet, että kaikki tekosyyt ja oljenkorret on nyt niitetty ja aika tuloksille ja näytöille on vihdoin koittanut! :;):

Uusi sato on kylvetty ja välittäminen tulee olemaan viljavaa!

Noooh, odotetaan ne gummit tulevaksi ja alle, niin ei uskalla edes naamaansa näyttää lähelläkään rataa... :p

Joo, mutta nyt ei oo kuin kuskista kiinni miten kulkee. Eipä se toisaalta aiemminkaan ollut kuin taidoista kiinni :sad:

Mä kyllä ehkä muistaakseni kai sanoin joskus jostain rykköseen vaihtamisesta, mutta sä vaan katsoit sieltä möhkös takaa ja virnuilit. Varmaan ajattelit, että älä natiainen siellä viisastele.
Yleensä se totuus vaan valitettavasti tulee lasten suusta :D

Notta nyt ei sitten auta kuin mennä möhköllä sisäkautta putket maata viistäen ohi kikkamutkiin.

Mun pitäs kuulemma cad:llä piirrellä siirtosarja niin pistetään jyrsin laulamaan.

^ Hyvä! Pidä toi asenne ja kumipuoli alaspäin[emoji106]
Noooh, odotetaan ne gummit tulevaksi ja alle, niin ei uskalla edes naamaansa näyttää lähelläkään rataa...[emoji14]
Joo, mutta nyt ei oo kuin kuskista kiinni miten kulkee. Eipä se toisaalta aiemminkaan ollut kuin taidoista kiinni :sad:

Pitää kyllä tulla sen verran teitä S1KRR kuskeja vastaan, että teille on täysin selkeää mitä kohtaa siitä pyörä-kuljettaja kombinaatiosta kannattaa seuraavaksi alkaa kehittää :)

Busalla kun vetää keskiryhmässä, niin saa kuulla kehuja et hyvin sä vedät. Enkä mä edes kuvittele että paremmin radalle soveltuva pyörä minusta Rossia tekee, mut onhan se kiva siirrellä jarrupaikkoja miettimättä kokoajan sulaako vehkeet alle. Tänään ajoin parisataa metriä parkkipaikalla. Busaan tottuneena tuntuu vähän omituisen pikkuselta tuo vehe.

Puimuriin voi aina vetää Macadamit alle, ja kuski levitellä käsiään huuli pyöreänä.

Pikku kepposena suosittelen tuolla lailla varusteilla pröystäileviä kouluttamaan laittamalla luistoneston viasta ilmoittavaan lediin jotain pysyvästi palavaa lamppua.

Saattepa nähdä kuinka perse kireällä rataa voi kiertää :D

Busalla kun vetää keskiryhmässä, niin saa kuulla kehuja et hyvin sä vedät. Enkä mä edes kuvittele että paremmin radalle soveltuva pyörä minusta Rossia tekee, mut onhan se kiva siirrellä jarrupaikkoja miettimättä kokoajan sulaako vehkeet alle. Tänään ajoin parisataa metriä parkkipaikalla. Busaan tottuneena tuntuu vähän omituisen pikkuselta tuo vehe.

Onneksi olkoon uudesta pyörästä! Tolla uudella kun vedät sellaista kyytiä että pyörä tuntuu yhtä kankealta kääntää Motoparkin bussipysäkistä läpimennessä kuin Busa, niin alkaa olemaan kyyti kohdillaan :thumbup:

W6uTcqT.jpg

Hyvältä näyttää, kun jo kärryssä mennään eniten.. ja vielä kaks päällä :grin:

Back