Ducati 1199 Panigale

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja contest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täytyy varmaan vielä googlailla aihetta tarkemmmin. Entinen omistaja on vetänyt latausjohdot plugilla valmiiksi katteiden ulkopuolelle mutta ei se plugi ainakaan minun c-teckiin käy.

Ei muuta kuin narun jatkoksi akku. En tiedä miten ylipäätään tuollaiset Litium akut kestää kun ei missään aikaisemmassa pyörässä ole tuollaista ollut mutta ensi kesänähän sen näkee.
Onnittelut hienosta laitteesta. Litiumakku olisi paras ladata balansoivalla laturilla, jollaisella kaikki kennot saa täyteen. Sille pitäis olla akussa oma liitin. Litiumakku ei ole vajaalatingista moksiskaan (ainakin tietokoneiden akut jopa suositellaan säilytettäväksi vajaana, oisko ollut 60%). Kuormitettaessa varoisin vetämästä ihan tyhjäksi, se saattaa tappaa heikoimman kennon.

Pyörässä on muutenkin kovasti opettelemista kun eroaa edellisestä pyörästäni 848 niin kovasti. Pyörän huoltaminen kiinnostaa kovasti, ikäväkseni huomasin jonkun aikaisemmin kirjoittaneen että venttiilin välyksien tarkistus edellyttäis pyörän katkaisemista, melkoinen duuni ??

Juu näin täytyy tehdä kunhan pääsen tältä hiihtoreissulta takas etelään eli kotiin. Mullahan tuli peräti 2 litium akkua pyörän mukana.

Juu näin täytyy tehdä kunhan pääsen tältä hiihtoreissulta takas etelään eli kotiin. Mullahan tuli peräti 2 litium akkua pyörän mukana.

Mikäli se akku on kovalla muovikuorella varustettu niin on melko varmasti LiFePo4-akku eikä muuta ku Ctekiä kiinni. Jos se taas on pehmeessä muovisukassa oleva LiPo - mä en käyttäisi pyörässä. Vuosiahan toiset on käyttäneet, mutta itellä kun on kokemusta mitä sille LiPolle vikaantuessa tapahtuu RC-vehkeessä, niin sitä riskiä en tän hintasessa lelussa ota.

Niin ja onneksi olkoon pyörästä. Jos tarvit tavarateline takapenkkiä, käänteistä shifteriä, avarrettua vaimenninta läpättömällä Y-haaralla tms, ni laita viestiä. Takaan universumin halvimman hinnan noille.

Kiitos Raaseri. Kyllä ne molemmat akut ovat kovalla kuorella. Tuossa on jo käänteinen shifteri ja vara shifterikin tuli mukaan sekä Termarin koko putkisto ja Rexxerin ohjelmisto ecu:ssa. Pyörä on nimittäin Mossan entinen.

Mulla on itse kasaan askarreltu LiFePo- akku kestänyt jo varmaan 4 vuotta ilman ongelmia. Ei ole edes balansoitu ja tavis akkulauturilla latailtu.

Niin ja onneksi olkoon pyörästä. Jos tarvit tavarateline takapenkkiä, käänteistä shifteriä, avarrettua vaimenninta läpättömällä Y-haaralla tms, ni laita viestiä. Takaan universumin halvimman hinnan noille.
Ja multa löytysi Woodcraftin jalkatappisarja/flamingo-corsen katteet...( FIAMM teippaus/maalaus) edullisesti...:)

Moro. Ne on katukatteet, joita olen käyttäny radalla..( ei jaksa enää sitä vaihtojumppaa, esim 998 se oli simppeli homma, mutta panigales "vähä" enempi ruuvii jne..)
Nämä:
http://www.flamingocorse.it/ita/prod/1354/kit-carenatura-stradale-superbike-alstare.html

Kyllähän ne hienot ovat mutta mun pyörään pitäis olla ilman noita lamppujen aukkoja koska mulla ei niitä siinä ole eikä sillä ajeta kuin radalla.
Oliko sulla toi tankin kuori käytössä ? Mietin olisiko se hyvä suoja tankille jos sattuu kaatumaan ?

Joo, kuori on hyvä lisä, jeesusteippii vain tankin suojaksi ja kuori päälle, kasvattaa hieman tankin kokoa mikä mun mielestä oli vain hyvä asia. Kaverilla meni etunen alta ja liuku radalla ensin siitä sit hiekalle ja katon kautta ympäri..katteet ja tankin kuori tosi pahan näköisesti ruvella, mutta tankki alla virheetön..

Do dii, ja kausi tuli avattua..eli ärrän pärinää 150km.. Leppeetä menoa, hirveesti ei tullu "availtua" mutta tuntuu potentiaalia olevan:)
Erona ( näin perstuntumalta) 1199S:n nähden..
-tuntui että värisis/tärisis vähemmän? ( vaikuttaisiko se "kunnolla" tasapainotettu kampura?)
-hyvin vetää alakierroksillakin ja yllättävän tasaisesti.. Ratastus 15/41 ehkä jeesaa?
-tuntuu kevyemmältä (vaikka ei kai siinä montaa kiloa eroa ole), ja kääntyis herkemmin ( keulakulma?)
-nää uudet kilkkeet ( autoblipper, keulimisen esto) toimii hienosti, kytkimelle käyttöä vain liikkeelle lähdös, näin laiskalle miehelle kuin minä oikein hyvä jutska:D
-ja sit se pääasia....eli kyllä lähtee..1199S lähti kyllä todella rivakasti myös, mutta tää kelaa kierroksia kun 6 satku nelarilla lähtis kiihdyttään..aika näyttää sit radalla kesän aikana missä mennään mutta....:respect: huhhuh...

Toivottavasti kelit suosii huomen ja sunnuntaina, nii sais sisäänajon tehtyä alta pois..

K-techin keltaista pääsiäistä. Panigalen Sachs takaa vaihtui Öhlinsin ttx:ään ja keula Öhlinssiin, DDS K-techin sisustoilla. Samalla muutama hiilikuitu läkkyrä kiinni, P8 Sprintin ilmansuodatin ja Rizoman jalkatapit. Taas on pari tekosyytä vähemmän kesän rataharjoitteluun. Kiitokset Motovillelle asiantuntevasta palvelusta alustan osalta.

pani k tech.jpg

öhlärit.jpg

sivusta (2).jpg

K-techin keltaista pääsiäistä. Panigalen Sachs takaa vaihtui Öhlinsin ttx:ään ja keula Öhlinssiin, DDS K-techin sisustoilla. Samalla muutama hiilikuitu läkkyrä kiinni, P8 Sprintin ilmansuodatin ja Rizoman jalkatapit. Taas on pari tekosyytä vähemmän kesän rataharjoitteluun. Kiitokset Motovillelle asiantuntevasta palvelusta.

katso liitettä 9570

katso liitettä 9572

katso liitettä 9573

Puuttuuko tosta takaiskarista esijännityksen säädin vai oonko mä tullu sokeeks?

Back