Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onnittelut hienosta laitteesta. Litiumakku olisi paras ladata balansoivalla laturilla, jollaisella kaikki kennot saa täyteen. Sille pitäis olla akussa oma liitin. Litiumakku ei ole vajaalatingista moksiskaan (ainakin tietokoneiden akut jopa suositellaan säilytettäväksi vajaana, oisko ollut 60%). Kuormitettaessa varoisin vetämästä ihan tyhjäksi, se saattaa tappaa heikoimman kennon.Ei muuta kuin narun jatkoksi akku. En tiedä miten ylipäätään tuollaiset Litium akut kestää kun ei missään aikaisemmassa pyörässä ole tuollaista ollut mutta ensi kesänähän sen näkee.
Balansoiva laturi ei sano mulle mitään.....mistähän tuollaisia voisi tiedustella ?
Juu näin täytyy tehdä kunhan pääsen tältä hiihtoreissulta takas etelään eli kotiin. Mullahan tuli peräti 2 litium akkua pyörän mukana.
Mulla on itse kasaan askarreltu LiFePo- akku kestänyt jo varmaan 4 vuotta ilman ongelmia. Ei ole edes balansoitu ja tavis akkulauturilla latailtu.
Ja multa löytysi Woodcraftin jalkatappisarja/flamingo-corsen katteet...( FIAMM teippaus/maalaus) edullisesti...Niin ja onneksi olkoon pyörästä. Jos tarvit tavarateline takapenkkiä, käänteistä shifteriä, avarrettua vaimenninta läpättömällä Y-haaralla tms, ni laita viestiä. Takaan universumin halvimman hinnan noille.
Ja multa löytysi Woodcraftin jalkatappisarja/flamingo-corsen katteet...( FIAMM teippaus/maalaus) edullisesti...![]()
Onko katteet kuitua vai muovia ja radalle ilman lampun aukkoja ?
Moro. Ne on katukatteet, joita olen käyttäny radalla..( ei jaksa enää sitä vaihtojumppaa, esim 998 se oli simppeli homma, mutta panigales "vähä" enempi ruuvii jne..)
Nämä:
http://www.flamingocorse.it/ita/prod/1354/kit-carenatura-stradale-superbike-alstare.html
huhhuh...

K-techin keltaista pääsiäistä. Panigalen Sachs takaa vaihtui Öhlinsin ttx:ään ja keula Öhlinssiin, DDS K-techin sisustoilla. Samalla muutama hiilikuitu läkkyrä kiinni, P8 Sprintin ilmansuodatin ja Rizoman jalkatapit. Taas on pari tekosyytä vähemmän kesän rataharjoitteluun. Kiitokset Motovillelle asiantuntevasta palvelusta.
katso liitettä 9570
katso liitettä 9572
katso liitettä 9573