Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli ulkoilutettua petoa kolmisen kymmentä kilsää tänään.
![]()

ja sitten pitäis päättää laitetaanko pyöreä lamppu vai hommataanko uusi samanlainen maski?
![]()

Kirjotellaas vaihteeks tännekki. Tilasin Motovilleltä radiaali pääsylinterin etujarrulle. Saas nähä miten vaikuttaa. Mul on siinä teräspunosletkut ja piparilaikat (ebc) ennestään. Olis Sumekon järkkäämä Kawamiitti 28.5 Lahdessa. Onko muita meniöitä. Ite oon lähdössä.![]()
ja sitten pitäis päättää laitetaanko pyöreä lamppu vai hommataanko uusi samanlainen maski?
![]()
Ajattelin ottaa mopon ajoon pässiäisen jälkeen. Vanhoilla kumeilla nyt alkuun ja sitten uudet Roadpilotit tai noi Metzgelerit Z8. Huoltoa ei ole nyt muuta tehty talven aikana kun öljyt ja suodatin. Scala ridereistä vaihdoin akut. Ei ollu paha homma, eikä edes kallis. Matkat on nyt tosiaan suuniteltu ja mopon keula osoittaa kauimmillaan kohti Barcelonaa. Syksymmällä ajattelin vielä sellasen nopean Ruotsi, Tanska, Norja pikapika reissun tehdä jos pelimerkkejä on vielä jäljellä yhtään.. (jos ei luottokortti ole tukossa)
Miten muuten bellypan tulee kiinni? Onko jollain? Ruuveillako?
edit:lisäys edelliseen, ihan sama sit sen näkee miten tulee kiinni.. nimittäin tilasin sellasen.![]()

Tuppaa mun huoltohommat hiukan venymään, mutta kiitokset hyvistä neuvoista tuolla aiemmin. Mopo on jo testattu, toimii.
Jarrupalat pitää vielä vaihtaa, mitä olette käyttäneet?
stormilta oon ebc normi paloja hakenu toiminu mun mielestä hyvin kuluvat kyllä aika nopeasti. seuraavaks ajattelin kokeilla sintteri versioita kunhan vak yhtiöltä tulee päätös mitä tolle tapahtuu
. Kawan ajakausi omalta kohdalta starttaa toukokuun lopussa kun olis mutkaradalle saumaa päästä kurvailemaan ja karistamaan kallistelumöröt selästä. Ja kesäkuun alussa olis vesivehmaalla 1/4mailin kokeilumahdollisuus myös. Perus öljy/putsari vaihto + kaasarit pitäis avata ja tyhjäkäyntipuolen suuttimia vähän tutkailla kun normiajossa liikenteen mukana meinas loppukesästä vähän nikotella tasakaasulla. Reippaammin vedättäessä ei mitään ropleemaa ollut. Jos joku tarttee vakio ilmanputsariin käyvää K&N suodatinta niin mulla olis jouten uutta vastaava muutamalla kympillä. Oliko toukokuussa joku joukkokasaantuminen täällä Lahdessa?