ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli ulkoilutettua petoa kolmisen kymmentä kilsää tänään.
12803208_10209082973014198_1639618943536773891_n.jpg

Kyllä sitä on tullu katseltua tuota kuivuvaa asfalttia jo monena päivänä sillä silmällä ....mutta oma ajokausi avattiin jo Holy Greenin kanssa helmikuussa kun tallipaikka meni alta ja parin kilsan siirto taitettiin tyylikkäästi ajaen :cruising:

Ajattelin ottaa mopon ajoon pässiäisen jälkeen. Vanhoilla kumeilla nyt alkuun ja sitten uudet Roadpilotit tai noi Metzgelerit Z8. Huoltoa ei ole nyt muuta tehty talven aikana kun öljyt ja suodatin. Scala ridereistä vaihdoin akut. Ei ollu paha homma, eikä edes kallis. Matkat on nyt tosiaan suuniteltu ja mopon keula osoittaa kauimmillaan kohti Barcelonaa. Syksymmällä ajattelin vielä sellasen nopean Ruotsi, Tanska, Norja pikapika reissun tehdä jos pelimerkkejä on vielä jäljellä yhtään.. (jos ei luottokortti ole tukossa :p)
Miten muuten bellypan tulee kiinni? Onko jollain? Ruuveillako?
edit:lisäys edelliseen, ihan sama sit sen näkee miten tulee kiinni.. nimittäin tilasin sellasen. :p

Viimeksi muokattu:
Kirjotellaas vaihteeks tännekki. Tilasin Motovilleltä radiaali pääsylinterin etujarrulle. Saas nähä miten vaikuttaa. Mul on siinä teräspunosletkut ja piparilaikat (ebc) ennestään. Olis Sumekon järkkäämä Kawamiitti 28.5 Lahdessa. Onko muita meniöitä. Ite oon lähdössä.:WAZAAP:

Kirjotellaas vaihteeks tännekki. Tilasin Motovilleltä radiaali pääsylinterin etujarrulle. Saas nähä miten vaikuttaa. Mul on siinä teräspunosletkut ja piparilaikat (ebc) ennestään. Olis Sumekon järkkäämä Kawamiitti 28.5 Lahdessa. Onko muita meniöitä. Ite oon lähdössä.:WAZAAP:

Katotaan jos on pyörä jo ajossa tuolloin..

ja sitten pitäis päättää laitetaanko pyöreä lamppu vai hommataanko uusi samanlainen maski?
13007104_10209451444625758_2644226066200465742_n.jpg

Ouch! Mikä tuli tielle, muuttolintuko...?

Motorcycle Spare Partsilla näytti olevan uusi alkuperäinen tarroineen n.535€+alv.

E-kaupassa oli sitten aika asiallinen tuning-maski murto-osa hinnalla.

http://m.ebay.com/itm/KAWASAKI-ZRX1100-ZRX1200-Front-FAIRING-COWL-2000-2009-/130498355015?nav=SEARCH

Edit.
Tuossa tuning mallissa parkkivalo jäänee pois käytöstä, jos ei sitten jotenkin modifioi.

Viimeksi muokattu:
Pyhä tarkoitus lähteä Lahden Kawa-miittiin. Siinähän hoituis samalla iskulla kesän ZrX miitti ehkä.....:thumbup:

Ajattelin ottaa mopon ajoon pässiäisen jälkeen. Vanhoilla kumeilla nyt alkuun ja sitten uudet Roadpilotit tai noi Metzgelerit Z8. Huoltoa ei ole nyt muuta tehty talven aikana kun öljyt ja suodatin. Scala ridereistä vaihdoin akut. Ei ollu paha homma, eikä edes kallis. Matkat on nyt tosiaan suuniteltu ja mopon keula osoittaa kauimmillaan kohti Barcelonaa. Syksymmällä ajattelin vielä sellasen nopean Ruotsi, Tanska, Norja pikapika reissun tehdä jos pelimerkkejä on vielä jäljellä yhtään.. (jos ei luottokortti ole tukossa :p)
Miten muuten bellypan tulee kiinni? Onko jollain? Ruuveillako?
edit:lisäys edelliseen, ihan sama sit sen näkee miten tulee kiinni.. nimittäin tilasin sellasen. :p

On se hianoo reissata! Perkales kun ittekkin joskus pääsis livahtaan pitemmälle reissulle.....:wanna:

Jokos uus vatsa-kilpi saapui ja on asennettu?:bisseä:

Tuppaa mun huoltohommat hiukan venymään, mutta kiitokset hyvistä neuvoista tuolla aiemmin. Mopo on jo testattu, toimii.

Jarrupalat pitää vielä vaihtaa, mitä olette käyttäneet?

Tuppaa mun huoltohommat hiukan venymään, mutta kiitokset hyvistä neuvoista tuolla aiemmin. Mopo on jo testattu, toimii.

Jarrupalat pitää vielä vaihtaa, mitä olette käyttäneet?

stormilta oon ebc normi paloja hakenu toiminu mun mielestä hyvin kuluvat kyllä aika nopeasti. seuraavaks ajattelin kokeilla sintteri versioita kunhan vak yhtiöltä tulee päätös mitä tolle tapahtuu

Keula hommat jatkuu. Kävin pikku koe ajolla ja totesin että stonga sais kääntyä hiukan enemmän. Ja jarruletku säiliöstä pääsylinterille vuotaa (tein bensaletkusta.... ei kestäny....) tehää sitte talvilomalla..

Tilaamani bellypan tuli Englannista ja teetin siihen yhdellä firmalla tarrat. Tarroista tuli niin hienot, että tilasin tarroja hieman pienempänä ja ajattelin laittaa vanteisiin tuollaiset tarrat. Pistän kuvia jos noista vannetarroista tulee hienot. Btw. noita tarroja saa jos haluaa niin pistäkää privaa, ei oo kalliita. Myös ne vannetarrat onnistuu oikein kunnolla jos mitataan vanteen halkaisija niin sellaisia kaarevia tilata. 10mm pienempää ei oikein onnistu. Nyt tilasin itelle kokeeksi sellaisen suoran tarran ja siitä ajattelin leikata sitten palasiin ja liimata vanteisiin.. Katotaan tuleeko mitään. Mut se kaareva tarra olis varmaan ainakin toimiva.
alakate.png

Viimeksi muokattu:
stormilta oon ebc normi paloja hakenu toiminu mun mielestä hyvin kuluvat kyllä aika nopeasti. seuraavaks ajattelin kokeilla sintteri versioita kunhan vak yhtiöltä tulee päätös mitä tolle tapahtuu

Samoin. Myös jotain Ferodoja ollu joskus. EBC:n sitterit oli viimeks. Alkuperäset kestää hyvin, mut on hinnakkait.

Talvikausi ja rahat mennyt tallissa kahdeksanlyöntisen vanhan amerikkalainen puolivalmisteen kanssa , 2-pyöräiselle en ole vielä tehnyt mitään:bye: . Kawan ajakausi omalta kohdalta starttaa toukokuun lopussa kun olis mutkaradalle saumaa päästä kurvailemaan ja karistamaan kallistelumöröt selästä. Ja kesäkuun alussa olis vesivehmaalla 1/4mailin kokeilumahdollisuus myös. Perus öljy/putsari vaihto + kaasarit pitäis avata ja tyhjäkäyntipuolen suuttimia vähän tutkailla kun normiajossa liikenteen mukana meinas loppukesästä vähän nikotella tasakaasulla. Reippaammin vedättäessä ei mitään ropleemaa ollut. Jos joku tarttee vakio ilmanputsariin käyvää K&N suodatinta niin mulla olis jouten uutta vastaava muutamalla kympillä. Oliko toukokuussa joku joukkokasaantuminen täällä Lahdessa?

Back