Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
GT istuttu ja tarkasteltu messuilla, eikä oikein sytyttänyt. Kuten nimi sanoo, selvästi lähempänä Dukea kuin SMT:tä. Polvikulma on tiukempi ja ajoasento muutenkin tiukempi. Tankokin vaikutti kapeammalta. Lisäksi joustoja on vähemmän ja painoa vissiin rahtusen enemmän. Varmasti soiva peli, varsinkin tuon moottorin ansiosta, mutta luulen että Suomen routapattiset mutkatiet mennään SMT:llä nopeammin kuin tällä.
Oli kyllä jännä kuinka tuntui että se mikä Dukessa sytytti, niin tästä oli karsittu pois. Tietty kun pääsee kokeilemaan tielle voi mieli muuttua. Mutta toistaiseksi pettymys.
Oli kyllä jännä kuinka mulla oli just päinvastoin!Ennen messuja ajattelin, että täysin turha laitos. Omaan käyttöön toi houkuttelee enemmän kuin "perus" Duke. Mä nyt toisaalta oonkin tämmönen herrasmiesmatkamotoristi
![]()
Näinhän se menee toiset tykkää tyttäristä ja toiset äideistä.
Kävin tänään koeajamassa.
Noh, en voi muuta sanoa kuin että ihan saatanan hieno pyörä ajaa. Taivaallinen nautinto. Menee ajatuksen voimalla...
Noita routakuoppia ja patteja voi sitten tällä pyörällä helposti väistelläkin...![]()

Nooo nyyyyt on mies oikeen seläs ollu![]()
Joo, vieläkin ihan täpinöissä...oli oikeesti niin maukas peli.

Todellakin tahtoisin tuohon määritykseen kuuluvani.
Todellakin tahtoisin tuohon määritykseen kuuluvani.