Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisko ens maanantai klo19.00 siellä?
Siis kehäkessalla

^ Uuet kumekset alla on hyvä rullailla kehäkessalle nauttimaan kahvia (ja ehkä pizzaa?).

Metsän vaihto idana ihan OK.
Mutta jos vaihdetaan, niin sitten silleen että uuden mustan edut on kaikille tasapuoliset.
Tebarin puolesta puhui aikoinaan monivuotinen yhteistyö .Orgin kanssa.
Keskeinen sijainti Kirkkonummi, Stadi, Sipoo akselilla.
Keskusteluyhteys kauppiaaseen.
Ym, ym.
Metsän vaihto idana ihan OK.
Mutta jos vaihdetaan, niin sitten silleen että uuden mustan edut on kaikille tasapuoliset.
Tebarin puolesta puhui aikoinaan monivuotinen yhteistyö .Orgin kanssa.
Keskeinen sijainti Kirkkonummi, Stadi, Sipoo akselilla.
Keskusteluyhteys kauppiaaseen.
Ym, ym.

.Ehkä mä en osaa suhtautua tilanteeseen aidolla vakavuudella, koska meidän pizzapäivä on perjantai.
Ja ehkä tuo pizza ja pensa ei sittenkään ollut paras kombo? Jostain ihmeen syystä se pizzauuni piti sammuttaa hemmetin aikaisin. (Jääköhän noihin karvakäsimestoihin joku kipinämikoksi kun ovet sulkeutuu?)
Mut mut siirsihän Raumakin lentokenttänsä Poriin, ni miks Stadilaiset ei vois treffailla sushirajan pohjoispuolella...
Ite en kyllä usko että offsesongissa tulee väentungosta, aber klein ist fein.
Ja jos Rusalle on pakko päästä, ni aito kasariysäri cruisingrusa löytyy Stadista.
Ihan siitä Suomen vilkkaimman risteyksen vierestä, ni ainakin kulkuyhteydet on kohtuulliset neljästä suunnasta.

.Lueppas Wanico mun postaus tuolta ylempää. Ei ole pelkistä pitsoista kyse. Tarjonta on enää hampparit (laatu tyydyttävä) ja toast sekä muutamat ylijäämä paniinit. Toastiakin sai viimeksi odottaa puoli tuntia. Parikin kertaa on eväät vähän unohtunut. Kessalla muistaakseni on ainakin teboilin nykytilaan tarjonta paljon laajempi mitä laittaa suuhunsa.
Onkos Wanico poikennu itse katsomassa minkänlainen paikka tuo kehä kessa on?
Ei se nyt ihaa "perus bensis" ole.
Mukavempiha tonne on tulla lännestä ku ei tartte niitten kehä 1 tietöiden läpi ajaa?

Mänkee Wuan Vantaalle.
Waehtakkee nimi kuitennii.
Kehtooko kukkaa pittee TATILAESIJJA käräjiä Vantaalla........?
Woe helewettiläenen kuitennii....
Vaik paskaaks mä tässä.... Saahan sitä snadit borkat vaik tu...tu...tu.....
Mist ne ihme heijarit ny tänne dyykkailee?.... Ainii... Turuuuust
Ehheeee ehheeee..... Kyl mää sul kofiannan. Et sää mittä paakkelsii ota?, vai miten se tiskillä meni
Niin..... mitä jäbät oikeen duunaa?![]()
.......TATILAESET.