Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olisko ens maanantai klo19.00 siellä?
Siis kehäkessalla

Kyllä sitä vois kokeilla. Saadaanko sinne koskaan mitään sopparia, kuten Teboililla on, niin lienee toisarvoista. Tuskin meidän kahvittelu ns normihinnalla taloutta kaataa.

Katotaan miten Pitkiksen kanssa saadaan askarreltua ja mihin mut tän jälkeen johdatellaan... Keli huomioiden :;):

Re: Stadilaiset Turpakäräjät

^ Uuet kumekset alla on hyvä rullailla kehäkessalle nauttimaan kahvia (ja ehkä pizzaa? :;): ).

Itse aijon ainakin ens ma tulla Kessalle. Siellä ainakin tuota ruokapuoli tarjontaa piisaa vrt. nykytilanne.

Viimeksi muokattu:
Eihän meistä ole paljoa iloa viime aikoina ollu Teboilillekkaan. Vallataan pöydät ja muodon vuoksi ostetaan joku suklaapatukka tai kahvi. Paitsi joku ostaa aina makkaraperunat, mutta jättää perunat syömättä:grin:

Metsän vaihto idana ihan OK.

Mutta jos vaihdetaan, niin sitten silleen että uuden mustan edut on kaikille tasapuoliset.

Tebarin puolesta puhui aikoinaan monivuotinen yhteistyö .Orgin kanssa.
Keskeinen sijainti Kirkkonummi, Stadi, Sipoo akselilla.
Keskusteluyhteys kauppiaaseen.
Ym, ym.

Mutta jos vaihdetaan, niin sitten silleen että uuden mustan edut on kaikille tasapuoliset.

Ym, ym.

Eipä toi matkaa himasta pidennä kuin 5km... Siksi mun mielestä ok.

Toisaalta kovin harvoin olen päässyt käymään, kun täällä karhunsyöttinä viikolla asustelen.

Ym, ym.

Jos Tebari ei olis luopunut pizzasta, niin eihän tätä muutos juttuu olis edes suunniteltu.
Mutku tuntuu ettei siellä ole enää mitään meille.

Mänkee Wuan Vantaalle.

Waehtakkee nimi kuitennii.

Kehtooko kukkaa pittee TATILAESIJJA käräjiä Vantaalla........?

Woe helewettiläenen kuitennii.... :grin:

Vaik paskaaks mä tässä.... Saahan sitä snadit borkat vaik tu...tu...tu.....
Mist ne ihme heijarit ny tänne dyykkailee?.... Ainii... Turuuuust :WAZAAP:

Ehheeee ehheeee..... Kyl mää sul kofiannan. Et sää mittä paakkelsii ota?:p, vai miten se tiskillä meni :grin:

Niin..... mitä jäbät oikeen duunaa? :;):

.......TATILAESET :grin:.

Ehkä mä en osaa suhtautua tilanteeseen aidolla vakavuudella, koska meidän pizzapäivä on perjantai.

Ja ehkä tuo pizza ja pensa ei sittenkään ollut paras kombo? Jostain ihmeen syystä se pizzauuni piti sammuttaa hemmetin aikaisin. (Jääköhän noihin karvakäsimestoihin joku kipinämikoksi kun ovet sulkeutuu?)

Mut mut siirsihän Raumakin lentokenttänsä Poriin, ni miks Stadilaiset ei vois treffailla sushirajan pohjoispuolella...
Ite en kyllä usko että offsesongissa tulee väentungosta, aber klein ist fein.

Ja jos Rusalle on pakko päästä, ni aito kasariysäri cruisingrusa löytyy Stadista.
Ihan siitä Suomen vilkkaimman risteyksen vierestä, ni ainakin kulkuyhteydet on kohtuulliset neljästä suunnasta.

Lueppas Wanico mun postaus tuolta ylempää. Ei ole pelkistä pitsoista kyse. Tarjonta on enää hampparit (laatu tyydyttävä) ja toast sekä muutamat ylijäämä paniinit. Toastiakin sai viimeksi odottaa puoli tuntia. Parikin kertaa on eväät vähän unohtunut. Kessalla muistaakseni on ainakin teboilin nykytilaan tarjonta paljon laajempi mitä laittaa suuhunsa.

Ehkä mä en osaa suhtautua tilanteeseen aidolla vakavuudella, koska meidän pizzapäivä on perjantai.

Ja ehkä tuo pizza ja pensa ei sittenkään ollut paras kombo? Jostain ihmeen syystä se pizzauuni piti sammuttaa hemmetin aikaisin. (Jääköhän noihin karvakäsimestoihin joku kipinämikoksi kun ovet sulkeutuu?)

Mut mut siirsihän Raumakin lentokenttänsä Poriin, ni miks Stadilaiset ei vois treffailla sushirajan pohjoispuolella...
Ite en kyllä usko että offsesongissa tulee väentungosta, aber klein ist fein.

Ja jos Rusalle on pakko päästä, ni aito kasariysäri cruisingrusa löytyy Stadista.
Ihan siitä Suomen vilkkaimman risteyksen vierestä, ni ainakin kulkuyhteydet on kohtuulliset neljästä suunnasta.

....ja minäkö sitten sekaisin?:paikallatuulee:

NYT!...... RYHDISTÄYDY! :grin:.

Lueppas Wanico mun postaus tuolta ylempää. Ei ole pelkistä pitsoista kyse. Tarjonta on enää hampparit (laatu tyydyttävä) ja toast sekä muutamat ylijäämä paniinit. Toastiakin sai viimeksi odottaa puoli tuntia. Parikin kertaa on eväät vähän unohtunut. Kessalla muistaakseni on ainakin teboilin nykytilaan tarjonta paljon laajempi mitä laittaa suuhunsa.

No juu, meitä on moneksi.
Itselle ei oo koskaan safka maistunut bensiksellä.
(Siks aikoinaan peustinkin tuon "muhkeat munkit" ketjun).

Ja edelleen jaksan kunnon burgerin perään ajaa vaikka Janakkalaan asti. Jos pysädyn reissunpäällä skruudimaan niin mieluiten venesatamaan tai kolopallokerhon terdelle. Niistä löytyy eleettömän lungi fiilis, eikä dunkkaa löpö ku omissa kledjuissa.

Ja bonuksena vähemmän ruostetta posliineissa ku hektisillä huoltiksilla.

Onkos Wanico poikennu itse katsomassa minkänlainen paikka tuo kehä kessa on?

Ei se nyt ihaa "perus bensis" ole.

Onkos Wanico poikennu itse katsomassa minkänlainen paikka tuo kehä kessa on?

Ei se nyt ihaa "perus bensis" ole.

Joo, tuttu mesta. Viimeks sieltä haettiin ideoita ku suunniteltiin Pakilan kauppiaan kanssa minne ja miten olisi .Orgin kuva järkevin laittaa.

Kuuluu Haltialan kanssa kastiin jokapojanläpituttu...
Joteki Tebari on neitseellisempi ku siellä ei riehu japsistarat ja muut parat.

No ei vaiskaan, eniten mua käy nuo lännestä tulevat sääliksi, ku Kehä III on niin pitkä.
Joku myöskin legendaarinen Keimolan kessa olis reilumpi matkan puolesta.

Ja summa summarum. Kyllä mä siellä kehäkessallakin kerran kuussa näyttäydyn. Jos sinne päädytään. Ei mun oo sielläkään pakko skruudia.

Pääasia on että pöhinää pöntössä riittää, eikä tilaisuus näivety.

Ja Pakilan kanssa voidaan safka-asioista vielä sopia, ellei suuri valamiehistö ole jo päättänyt että joka tapauksessa kokeillaan välillä jotain muuta?

Mänkee Wuan Vantaalle.

Waehtakkee nimi kuitennii.

Kehtooko kukkaa pittee TATILAESIJJA käräjiä Vantaalla........?

Woe helewettiläenen kuitennii.... :grin:

Vaik paskaaks mä tässä.... Saahan sitä snadit borkat vaik tu...tu...tu.....
Mist ne ihme heijarit ny tänne dyykkailee?.... Ainii... Turuuuust :WAZAAP:

Ehheeee ehheeee..... Kyl mää sul kofiannan. Et sää mittä paakkelsii ota?:p, vai miten se tiskillä meni :grin:

Niin..... mitä jäbät oikeen duunaa? :;):

.......TATILAESET :grin:.

62127665.jpg

Back