• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ruotsikätköily 2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minä (+avec) ja varmaan Maaemo.

Juu, eiköhän keskiviikkona jo lähdetä. Ja mielellään ajan porukassa, jos vaan aikataulut sallii, meillä töissä on buukattu tuohon ke-iltapäivään kokous mistä ei voi olla poissa, joten pääsen lähtemään vasta sen jälkeen...

Mä pudottaudun joukosta. Sen verran on säätöä toukokuun töissä, että hyvin todennäköisesti päivystän sen perjantain. Mutta hyvältä näyttää teidän suunnitelmat!

Ahvenanmaan osalta tässäkin on sama ongelma... Jos mennään torstaina saarelle päin on lautat varmaan aika täynnä. Ja vielä enemmän ovat täynnä sunnuntaina kun tullaan poispäin (Tosin silloin täytyy ottaa jo ihan ekoja lauttoja sunnuntaiaamulla jotta keritään ajaa pk-seudulle asti!)

Testailin ajankulukseni noita Ålandstrafikenin sivuja ja ainakin vielä oli tuolle torstain lautalle tilaa. 18e ja rapiat maksoi lippu. Aikas edullinen kun suhteuttaa siihen viimevuotiseen Kavastun lossiin.

Lähetin just kyselyn Faffasiin majoituksesta 24.-25.5. Onkos Goza tehny vielä reittejä naviin? Ilmeisesti pitäis ruveta jossakin vaiheessa tekemään varauksia lautoille.

Lähetin just kyselyn Faffasiin majoituksesta 24.-25.5.

Hmmm.. Jos kaikki ottaa sinne yksinään vain yhdelle hengelle huoneen, niin eipä taida huoneet riittää... eli pitäisi varmaan yhdistellä majoituksia. Itse olisin kiinnostunut myös täällä majailemaan, haluaako joku huoneseuraa :bye:.

Mä jotenkin ymmärsin että noita lauttoja ei saa ostettua kimpassa kun ovat sidottu asiakasnumeron taakse ja sallittu varausmäärä on 1/matka. Voi tosin olla että ymmärsin ton väärin, harvoin tulee lipun mukana neljän sivun prujua lipun myyntiehdoista.

Mä jotenkin ymmärsin että noita lauttoja ei saa ostettua kimpassa kun ovat sidottu asiakasnumeron taakse ja sallittu varausmäärä on 1/matka.
Joo kieltämättä aika hankalaa kun yhden matkustajan lisääminen (moottoripyörän kyytiläinen) oli mahdotonta!
Mutta enivei, ensin mennään luomaan asiakastili täällä. Omalle tilille lisätään 1 ajoneuvo oikeilla tiedoilla... Ja sitten valitaan reitiksi Galtby - Överö ja pvm 25.5. klo 10.00. 1 mp + 1 matkustaja oli ainakin vielä 18.90€. Siitä vaan ostamaan!

Hmm, tuleekohan tästä nyt ongelma, en tiedä tulevan pyöräni rekisterinumeroa joka vaaditaan matkan varaamiseen...

Hmm, tuleekohan tästä nyt ongelma, en tiedä tulevan pyöräni rekisterinumeroa joka vaaditaan matkan varaamiseen...

Onnistuukohan tuon rekkarin vaihtaminen myöhemmin, jos nyt varaa vanhalla...?

Siitä vaan ostamaan!

Ostettu on!

Mutta mites tuo ke-to majoitus...? Kuten jo aiemmin sanoin, ei varmaan ole tilaa samassa paikassa kaikille, jos jokainen erikseen varaa itselleen oman huoneen. Eli huoliiko joku mut kimppaan, vai mitä nyt ootte sen majoituksen kanssa meinanneet?

Lippu ostettu. Fattasista ei ole tullut vielä mitään vahvistusta joten saa nähdä onko siellä tilaa.

Minulla vielä tilanne hiukan auki, mutta kiinnostusta on myös Ahvenanmaalle. Jos lähden, niin onko OK ottaa mukaan 15-vuotias poikani kyytiläiseksi?

Muut lauttamatkat olis
Pe 26.5. Degerby - Svinö klo 09.00 (kelpaako edellisen päivän lippu?)
La 27.5. Hummelvik - Kumlinge klo 17.15 - 18.35
Su 28.5. Kumlinge - Torsholma klo 11.50 - 13.00 sekä Åva - Osnäs klo 14.20 - 15.00 (Käykö sama lippu?)
Jos joku löytää aikataulua lauantai 27.5. välille Hummelvik - Snäckö niin toi kiinnostaa!

Back