Go-Za
TET Linesman Finland
Minä (+avec) ja varmaan Maaemo.Onkos kukaan terpan lisäks lähössä jo keskiviikkona?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä (+avec) ja varmaan Maaemo.Onkos kukaan terpan lisäks lähössä jo keskiviikkona?
Onkos kukaan terpan lisäks lähössä jo keskiviikkona?
Minä (+avec) ja varmaan Maaemo.
Ahvenanmaan osalta tässäkin on sama ongelma... Jos mennään torstaina saarelle päin on lautat varmaan aika täynnä. Ja vielä enemmän ovat täynnä sunnuntaina kun tullaan poispäin (Tosin silloin täytyy ottaa jo ihan ekoja lauttoja sunnuntaiaamulla jotta keritään ajaa pk-seudulle asti!)
Ilmeisesti pitäis ruveta jossakin vaiheessa tekemään varauksia lautoille.
Lähetin just kyselyn Faffasiin majoituksesta 24.-25.5.
.Kimpassa olin ajatellu ostaa noi lautat... mutta ei sitte.
Joo kieltämättä aika hankalaa kun yhden matkustajan lisääminen (moottoripyörän kyytiläinen) oli mahdotonta!Mä jotenkin ymmärsin että noita lauttoja ei saa ostettua kimpassa kun ovat sidottu asiakasnumeron taakse ja sallittu varausmäärä on 1/matka.
Hmm, tuleekohan tästä nyt ongelma, en tiedä tulevan pyöräni rekisterinumeroa joka vaaditaan matkan varaamiseen...
Siitä vaan ostamaan!
Pleksi ottaa sun paikan.Minulle on tullut este, en voi ottaa osaa Ahvenanmaan kätköreissuun
Joo melkein mielummin saa tulla, majoituksiin on tehty varaukset 10:lle hengelle joten tilaa on!!Minulla vielä tilanne hiukan auki, mutta kiinnostusta on myös Ahvenanmaalle. Jos lähden, niin onko OK ottaa mukaan 15-vuotias poikani kyytiläiseksi?