• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mitä tallissa tapahtuu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Omassa tallissa on vallinnut hiljaisuus, mutta "pirtin puolella" on tallissa majailevaan näperretty pientä. Elämäni valo tarttui ideaan välittömästi tarmolla, kun leikittelin ajatuksella tuoda hieman Suomi-Brändiä ulkolaisiin majoituslaitoksiin. Mikäs sen hienompaa, kun kirjautua sisään prätkäkamoissa, Marimekkokuosiset sisäkassit olalla roikkuen.
Kassit.jpg

20170412_173523675f0.jpg

20170412_1735370a30e.jpg

20170412_173626c8852.jpg

20170412_173927e378c.jpg

Jotaki tuommosta. Runko on niin kauhea tilpitäppi harakanpesä että sitä ei vitti täällä ees näyttää ennenkun siistin sen myöhemmin.

Keksis vaan vielä millä noi paneelit pysyis kiinni lattarautarungossa alla. En halua näkyviä ruuvinkantoja. Pysyisköhän 2k pikaepoksilla vai pitääkö olla araldiittiä?

Piti auringon valossa kurkata miten kamala maalauksesta tuli. tasaisempi kuin uskalsin odottaa. Alunperin ei pitänyt maalata tankkiin kun pari pientä epäsymmetristä viivaa, mutta oli ilmeisesti edellinen maalari pohjat mokannu niin suojateippejä irrottaessa vanhat maalit lähti isoina siivuina pinnasta. Tästä johtuen väliaikainen aina muodikas satiinimusta tuli pintaan. Katsellaan ensitalvena jos tekisi jotain fiksumpaa :thumbup:

Vielä kun kelit lämpenis että pääsis testaa ajoasentoa.. Fiilis kylmiltään että liian pysty mun makuun. Onneksi helppo korjata :thumbup:

Bandiittiin Barnettin jousi kytkimeen. Jokohan se luistaminen loppuisi... Sattuneesta syystä (lumisade) ei vielä päässyt testaamaan. Kahvan tuntuma ainakin jäykistyi sopivasti.

Bandiittiin Barnettin jousi kytkimeen. Jokohan se luistaminen loppuisi... Sattuneesta syystä (lumisade) ei vielä päässyt testaamaan. Kahvan tuntuma ainakin jäykistyi sopivasti.

Semmoinen kuperan isonprikan näköinen (sama kuin 91 i/ö 1100r konessa)
niin jos ei pidä pistä 2 päälekään

20170412_173523675f0.jpg

20170412_1735370a30e.jpg

20170412_173626c8852.jpg

20170412_173927e378c.jpg

Jotaki tuommosta. Runko on niin kauhea tilpitäppi harakanpesä että sitä ei vitti täällä ees näyttää ennenkun siistin sen myöhemmin.

Keksis vaan vielä millä noi paneelit pysyis kiinni lattarautarungossa alla. En halua näkyviä ruuvinkantoja. Pysyisköhän 2k pikaepoksilla vai pitääkö olla araldiittiä?
Entä jos laittaisit ihan hitsitäpeillä kiinni? Tuli vain mieleen että jos kovassa vauhdissa liimaus pettää ja pelti on naamassa/kaulassa.

Ei toi alumiini oikeen tartu lattarautaan... on sielä sen verran pinta-alaa tarkoituksella että pitäis kyllä kestää jollain 2k epoksilla.

Ei toi alumiini oikeen tartu lattarautaan... on sielä sen verran pinta-alaa tarkoituksella että pitäis kyllä kestää jollain 2k epoksilla.
Kannattaa myös googlettaa teollisuuskäyttöön tarkoitettuja kaksimielisiä teippejä, niillä kuitenkin kasataan nykyisin matkustajaleskareitakin, eli pitää taatusti tuossa käytössä. ;)

-jp-

Mulla itseasiassa on tossa semmosta kolmen ämmän teippiä missä on punainen suojanauha, itse teippi on harmaata sellasta vaahtomaista. Makso ihan v*sti kun sen joskus ostin mut mikään mitä oon sillä teipannu ei oo vielä auennu. Sitä vaan ei oo enää paljoo jäljellä, epomoksia ois puol tuubia.

Eikö tuossa toimisi ihan koriliima (Wurth, Sika tms.) kunhan vain liimaa on riittävän isolla pinta-alalla. Epoksi äkkiseltään kuulostaa huonolta koska ne yleensä kovettuu kivikovaksi ja moottoripyörä kuitenkin tärisee...

Niin onhan siinä 3m rullassa tavaraa :grin: Toi mikä mulla on makso jonkun pari kymppiä.

Eipä tuossa korkeelta putoo jos kerran kokeilee.

Back