Pahus
New member
Katso topikin otsikkoo...Ja vielä, että missä tämmöinen tapahtui?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katso topikin otsikkoo...Ja vielä, että missä tämmöinen tapahtui?
Eikös se mennyt kiinni tuossa talvella? Tai siirtynyt jonnekin Suomenojan tienoille?Monen käyntikerran kokemuksella, kannattaa ehdottomasti suosia Bike Worldin Larun toimipistettä. On yhtä erinomainen toiminnassa ja palvelussa kuin Vantaan JL-Bike.![]()
Kyllä.. Luin otsikon kahteen kertaan ja kirjoitin sen vielä itselle ylös tuohon paperille, mutta en vain ollut varma tapahtuiko tuo edellämainittu teksti tuolla samassa paikassa.. Voi valitusta tänne kirjotella vaikka ei sama pulju ole kyseessä.Katso topikin otsikkoo...Ja vielä, että missä tämmöinen tapahtui?
Tilasin reilu viikko sitten rojua kotariin tuolta ja sanottiin että 3-4 vrk. No eipä tullu. Soitin eilen perään että missä roju viipyy. No lupasivat tarkastaa onko tullut ja soittaa takasin. Sitä ootellessa.... tai sit ei. Tilaan motokeitaalta niin saa mitä tilaa.
Tämä huoltokeissi sai täydellisen päätöksen kun ajoin pyörän kotiin (järjettömän räntä- ja lumisadekuuron läpi) ja huomasin että etujarrunestesäiliöstä puuttui kansi! JiiHaa...Mun Kotarin huoltoaika oli tänään klo 13.00. Klo 15 mulle soitettiin ettei saada tänään valmiiksi, sopiiko huomenna? (On kuulemma ollu vähän hässäkkää...). Myyjiäkin taitaa olla tällä hetkellä talossa vain yksi ja herra on aivan ylityöllistetty!
Tämä huoltokeissi sai täydellisen päätöksen kun ajoin pyörän kotiin (järjettömän räntä- ja lumisadekuuron läpi) ja huomasin että etujarrunestesäiliöstä puuttui kansi! JiiHaa...
Mulla oli 10k huolto josta jätin öljynvaihdon, suodattimet sekä ilmansuodattimen vaihdon pois. Maksoi 380€.Mikä huolto, ja mitä sellainen maksaa muuten kotarille litkuineen kiluineen?
Ekan huollon teinkin tuolla Rajamäellä mutta kun se on melkoinen logistinen ongelma... että miten sieltä pääsee pois. BW:stä saa sentään varapyörän huollon ajaksi, muualta ei saa.Unohda BW ja vie tänne ensi kerralla.
Unohda BW ja vie tänne ensi kerralla.
Ekan huollon teinkin tuolla Rajamäellä mutta kun se on melkoinen logistinen ongelma... että miten sieltä pääsee pois. .