lario
New member
Tarina kertoo, että Kekellä olisi yhdessä vaiheessa uraa ollut tilanne, että askissa oli eri merkkistä röökiä, kuin olisi luullut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Virityksen ensimmäinen aste on nopea väritys. Saas nähdä, menikö liian nopeaksi, ja mihin pusikkoon tällä kertaa syöksytään, mut just nyt on hyvä.
Valokatteilla ja valuvanteilla pitää ottaa toinen sessio, jahka on ajankohtaista laittaa ne kiinni.
![]()
![]()
![]()
Virityksen ensimmäinen aste on nopea väritys. Saas nähdä, menikö liian nopeaksi, ja mihin pusikkoon tällä kertaa syöksytään, mut just nyt on hyvä.
Valokatteilla ja valuvanteilla pitää ottaa toinen sessio, jahka on ajankohtaista laittaa ne kiinni.
![]()
![]()
![]()

Rojekti kärsi D-vitamiinin puutteesta niin törkkäsin pihalle. Kyllä mä sen täksi kesäksi saan valmiiksi (4 kesää oon itseäni uskotellut)Ei oo ihan perus tzr
![]()
![]()
![]()
![]()

Mikäs moottori sulla siellä on? Mull on vastaava Gammaprojekti ollut tallissa pyörimässä jo kymmenkunta vuotta...
Mutta tänään hoidin tankin mattapintaa.

. 

Seuraavaan vaihtoon tarttee kyllä vaihtaa venttiilin runkokin. Minkähänlainen tuohon kuuluu ?
Uusi takarengas ähelletty Banditiin. Mikähän siinä oikein on että joka hiton reunaa saa temuta puoli tuntia rautojen kanssa eikä liiku mihinkään ja lopulta menee suunnilleen käsin painamalla yliSeuraavaan vaihtoon tarttee kyllä vaihtaa venttiilin runkokin. Minkähänlainen tuohon kuuluu ?
Ui!
Ja McPhersonit kävi pajalla kasattavana kun ei vaan itse uskaltanut kynsipuristimilla - B-tavaratalossakin sopivat puristimet maksaa melkein kolmesataa.
Iltapäivän rojektina oli jousijalat eteen paikalleen, taakse uudet iskarit ja jouset, sekä kallistuksenvakaajan runkokumit. Sinne jäi kolinat ja epämääräinen ajotuntuma. W203-farkkumeseen siis. Millähän saisi narinahelan nätisti vielä irti? Lievä välys olisi sielläkin - ei vielä paha.