Yamaha MT-10. Ray of Darkness.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TiJuKo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

TiJuKo

New member
Onkos täällä kohtalotovereita? Itse ostin tänä keväänä ko. laitteen, viime vuoden mallia olevan esittelypyörän. Ensituntuma on todella positiivinen. Voimaa on tarpeeksi ja ajettavuuskin kunnossa.

:cruising:

6GUvNDu.jpg

Tuon näköinen kikotin minulla. Leo Vincen slipari tuli laitettua, muuten räpläämätön. 😁

Mahtaa vanteet olla hankalat pitää puhtaana...tai siis ne on.

Mahtaa vanteet olla hankalat pitää puhtaana...tai siis ne on.

Enpä tiedä, onko ne sen hankalammat, kuin mitkään muutkaan kiiltävällä maalatut. Muistaakseni Honda VFR:ssä mulla oli valkoiset, eikä nekään sen kummemmat olleet pestä puhtaaksi. Pojan Yamaha YZF-R125:ssa sen sijaan on mattamustat, niihin lika tarttuu kuin tauti.

Ja puhtaanapito vielä helpottuu, kun edes kerran vuodessa pyyhkäisee kunnollisen autovahan vanteisiin...

Luovutushuollossa ruiskitut ketjurasvat (tietenkin lensi takavanteeseen) oli niin tiukassa kiinni, ettei tahtoneet lähteä lainkaan.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Maanantaina Prätkäpajan dynoon ja seostestiin. Tais häipyä vahingossa katalysaattori. Meneeköhän Power Commanderhommiksi tämänkin kanssa?

Onkos kellään tietoa, mihin kannattaisi kytkeä navigaattorin telakka? Löytyisikö etukatteen sisältä mahdollisesti ylimääräinen virtaliitin, joka olisi releen takana? Jatkuva virta kaiketi kuluttaisi akkua, vaikkei navi olisi telakassaan..

Jatkuva virta kaiketi kuluttaisi akkua, vaikkei navi olisi telakassaan..

Eipä omat Garminin telakat ainakaan (2 kpl). Ton vehkeen muu virrankulutus on suurempi ongelma. Et sä sitä kuukaudeksi voi jättää seisomaan muutenkaan.

TomTomiini vetivät huollossa virrat jostain, aina kun sammutin avaimesta, sammui myöskin Tomppa.

Nyt mä en oikein ymmärrä, mitä tarkoitat?

On siinä pieni heräte koko ajan päällä, mutta tarkemmin muistellen tää uuden jammun keissi taisi liittyäkin hälyttimeen, jotka vie kaikissa mopoissa mehuja akusta. :D. Tsori tsori.

Tässä hiljattain kun laittelin Garminin 595 LM telakan pyörään josta en kehdannut alkaa selvittämään miten saisi telakkaan helpoiten avaimesta katkeavaa sähköä niin tulin mitanneeksi paljonko telakka vie virtaa kun navi ei ole paikallaan. Virta oli mitaten jotain luokkaa 300 µA (0,3 mA tai 0,0003 A) joten pikaisen laskutoimituksen perusteella en pitänyt sitä ongelmallisena.

t. Janne

Back