Tämmönen alle jos liika teho pelottaa.
https://www.yamaha-motor.eu/fi/fi/products/scooters/urban-mobility/d-elight-2021/
https://www.yamaha-motor.eu/fi/fi/products/scooters/urban-mobility/d-elight-2021/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite ajelin yhden kesän MT-10:llä.
Ei ollut mitään ongelmaa tehojen suhteen.
Siinä pyörässä ainakin oli portaaton tehonsäätö...![]()

Onkos kellään vinkkejä mikä sirompi kilpiteline tuohon MT-10 menisi heittämällä alkuperäisen möhkäleen tilalle, niin että tarvittaessa jammun omat pehmeät sivulaukutkin mahtuisi vielä paikoilleen?
Uutta mopoa pitäisi saada alla ja MT-10 käyty koeistumassa. Ilmeisesti pienehkö tankki ja iso kulutus?
Mites pitkälle tankillisella pääsee tuollaista reipasta 120-140 km/h tasaista matka-ajoa, ei 150km välein kiinnostaisi alkaa tankkailemaan.
Pääseekö 200 km ennen kuin valo syttyy?
Puhutko nyt uudesta uudesta vai vain sinulle uudesta? MT-10:hän uudistui perinpohjin viime vuonna (josta lienee aika harvalla kokemusta).
Itse ajoin 2017-mallin kympillä reilut 13tkm, mitattu keskikulutus 7,2 tuolta koko ajalta, mutta ajonopeudet selvästi lähempänä nopeusrajoitusta kuin tuo yllä kyselty. Pisin tankkausväli oli ollut 215km useamman kerran, silloin mennyt noin 15 litraa tankkiin (ilmoitettu koko taisi olla 17l), tyypillinen tankkausväli jossain 170 km paikkeilla koska itsekään en tykkää ajaa valo palaen.
Tuosta vanhemmasta puhun.
Yleensä reissussa sopiva tankkausväli on 200-250km, jos yhtään kovempaa ulkomailla ajaa niin 150-170km kohdalla taitaa valo syttyä. Harmin paikka, olisi ollut muuten tosi sopivan oloinen laite.